28. května 2015

Výlet do renesance...

Krásný čtvrtek. Dnes vás zvu na výlet do renesance.....


Opět je řada na mě a tentokrát reaguji na výzvu od Olinky.
 Je to už dávno, co jsme na kurzu vyřezávaly otvor do knihy a zdobily jej. 
Nějak jsem na knihu zapomněla a uložila do poličky, protože nápad žádný nepřicházel. 
Po přečtení článku od Olinky, vzpomínky ožily....
A když Olinka napsala, že by ráda nějaké ty naše výtvory viděla...byla výzva tu.
Tak jsem začala přemýšlet, co použít do knihy. 
Večer, když jsme procházeli filmy, vzpomněla jsem si na film "Šifra mistra Leonarda".
 Bylo rozhodnuto.
Mám Leonarda Da Vinci  ráda, fascinuje mě, jak byl všestranný ...(a psal levou rukou i když zrcadlově ;-) )
 Byl významný malíř, sochař, architekt, přírodovědec, hudebník, spisovatel, vynálezce a konstruktér.
Začala jsem tvořit.
 Stránky jsem potřela Gesem,
 použila spreje, embos.prášekgelatos, obrázky a vrstvila a barvila a zapomněla fotit!
Nějak jsem se do toho zabrala a ztratila pojem o čase....snad mi prominete.


Tady aspoň foto, když jsem si uvědomila, že bych měla fotit...






A tady už konečná fáze....



 
citát na závěr...

„Vše krásné umírá s člověkem, ne však umění.“
Leonardo Da Vinci






7 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀