8. května 2015

Náš zlatý týden č.16

Šestnáctý týden u nás? Už mi přijde, že neustále píši jen to, že "tento týden je pro nás výjimečný"! Ano, i tento týden totiž opravdu byl. Naše starší dcera Nelinka totiž oslavila své již 2.narozeniny. Oslavila sice není ten správný termín, protože fakticky se žádná oslava zatím nekonala, ale i to přijde a to se pak těšte, protože když byl Nele 1 rok, pořídila jsem během tříhodinové oslavy 1100 fotek :-D. A to se to pak tááák těžce třídí a vybírá. Ani letos o to nepřijdete. Pro praktičnost věci jsme se ale rozhodli, že vzhledem k šestinedělí, malé sestřičce a počasí, uděláme oslavu až v létě. I tak je ale tento týden velký. Má holčička je s námi už DVA ROKY. A opět si říkám, že jsem strašně šťastná, že jsem objevila Project Life, a že o tyhle okamžiky nikdy nepřijdu a nepřijdou o ně ani mé dcery. Těším se, že si jednou spolu sedneme a budeme albem listovat, smát se, a že budou rády, že mají na své dětství takové vzpomínky. Takže pokud toto čtete a ještě stále váháte, neváhejte a tvořte! Hodnotu takových vzpomínek totiž nejde vyčíslit.



Tento týden musí zářit! To jsem věděla hned na samém začátku a tak jsem sáhla po všem co se třpytí :-). Zlatá byla správná volba a nyní už Vás srdečně zvu "k nám"!


Pro první stranu jsem zvolila kapsy klasického rozložení Design A. Fotografie by se tento týden velice opakovaly a tak jsem se rozhodla udělat týden na fotky skromnější. 


Úvodní kartičkou týdne je fotografie, na které prostě bylo nejvíce místa :-). Mohla jsem tak na ni nalepit zlatou číslici pro označení týdne a dozdobit pomocí propisotu. Pozornější čtenář si nejspíš všiml i malé vlaječky v levém rohu. Tu jsem si vystřihla z pergamenového papíru (vellum), který se mimochodem dělá i v naprosto úžasných barvách! Na pergamen jsem pak pomocí horkovzdušné pistole a zlatého prášku embossovala zlaté tečky, aby i ozdoby tohoto týdne prostě zářily :-). 


Poslední dobou jsem si oblíbila vpisování textu či vkládání jiných detailů přímo do koláží. Vytvořím si koláž a jednu fotografii z ní vystřihnu. Zbude tak okénko, do kterého můžete vepsat text, případně ozdobu. Já si tento týden zvolila kartičku pro PL. Na volné místo jsem vlepila přímo kartičku. K samotné fotografii totiž nebylo co dodat :-).


Kdo sleduje mé stránky pravidelně, musel si povšimnou, že tento týden obsahuje velmi málo journalingu. Je to možná tím, že nestíhám tolik, kolik bych si přála a holky mi dávají zabrat, anebo i tím, že se mi zalíbily zlaté kartičky, na které netřeba příliš textu. Kartička s velkým F je tak krásně třpytivá, že ta prostě na stránku musela. Nápodobně tomu bylo i u kartičky s foťákem. Tu jsem alespoň "dozdobila" pomocí datumového razítka. A tady na sebe prásknu další drb :-). Už jsem byla asi tak mimo, že jsem na kartičku narazila data vzhůru nohama (neptejte se prosím, kde má datum nohy :-) No není to k naštvání? Musela jsem to alespoň trochu zamaskovat a tak jsem data narazila i na protější stranu a předstírám, že to byl záměr ...ach ta únava.


Druhá stránka je věnovaná Nelince a jednomu společnému dni na hřišti. Na zlatou kartičku jsem pomocí 3D čtverečků nalepila čtvercovou kartičku a na ní pak zlatou číslici 2. Máme přeci doma už dvouleťandu. Moc se mi líbí kapsy, do kterých se vejde tolik fotografií. Vejde se jich na stránku velké množství a nejsou malé jako v kolážích, takže jakmile máte více fotografií, které prostě v albu musíte mít, tak vřele doporučuji. Jsou například součástí sady Variety pack 5.


Ty týdny tak strašně rychle letí. Musí, protože jak je jinak možné, že neustále něco nestíhám? :-) Každý týden se ale zastavím, najdu si chvilku pro sebe a na celý týden díky PL zavzpomínám. Vše se zpomalí a já si uvědomím, kolik krásného nás v týdnu zase potkalo. I přesto, že jsem měla pocit, že nic nestíhám, stihla jsem toho hodně. Tak přeji i Vám, ať si najdete každý týden čas se zastavit, zastavit se a usmát se nad tou spoustou hezkého času, který jste prožili. Přejeme Vám s holkama krásný prodloužený víkend a těším se zase na další společný pátek.






3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀