1. května 2015

Něco málo z mého PL - 3. díl

14. týden byl týden doslova aprílový.....v jednom dni se vystřídalo několik ročních období...chvíli sluníčko, pak bouřka a dokonce napadl i sníh. Také na neděli připadly Velikonoce, takže bylo celkem co fotit a proto mám tento týden i já na dvoustránce. :-)



Na levé stránce je takové shrnutí celého týdne, včetně nemoci dcery, mé chlouby rozkvetlých orchidejí a nákupu bund v Lidlu. :-) Pravá strana je velikonoční, byli jsme s mužem na jarmarku v Úštěku a sešli jsme se celá rodina u nás doma (v našem malém obýváku bylo 11 dospělých, 1 teenager, 2 batolata a jeden pes....:-D ). Společné foto se bohužel vůbec nepovedlo, fotka je rozmazaná, ale do PL jsem ji dát musela.




15. týden byl týden smutný, umřela mi teta.....i to ale k životu patří, takže jsem to zaznamenala do našeho PL, Do alba jsem vložila i parte (do klasického euroobalu A4, který tam pasuje).


Levá část je věnovaná pohřbu, přesně řečeno posezení po něm. Pravá část je zbytek týdne, poprvé jsem letos byla s mužem na chalupě, ostříhala jsem narychlo psa a dala si dubnové předsevzetí, že budu více cvičit a lépe jíst....držte mi palce! (pozn. no nějak se nedaří :-D ).


V 16. týdnu jsme s mužem oslavili 20. výročí svatby, takže stránka je hlavně o tom. :-)

Pokud máte projekty, se kterými se chcete pochlubit, pošlete mi je na adresu: martina@scrap-art.cz. 
A také se můžete zůčastnit naší jarní soutěže o krásnou sadu barev Gelatos, informace zde.

Krásný sváteční den!
isobelka

4 komentáře:

  1. SUPER! Moc se mi líbí, že tvé PL je opravdu ze života a není aranžované.☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné stránky, Marti!! A koukám, že jsi VELMI aktuální :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi aprílový priebeh a aj to, že do stránok PL zaraďuješ aj tie smutnejšie chvíle života. Tak môžu žiť stále s nami v spomienkach :)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ty jsi teda šikulka...už 16 týden! Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀