7. května 2015

V akci opět GELATOS.

Krásný den přeji. 
Dnes jdu s ukázkou, jak ještě využít Gelatos.
Gelatos mě baví a mají různé možnosti viz. předchozí články od děvčat.

Tady je můj pokus...



Další možností je použít razítko, které namočíme do inkoustu na embosování
otiskneme, zasypeme embosovacím práškem a zatavíme embos. pistolí.


Potom přijdou na řadu Gelatos.....
vybereme si barvy a tzv. přečáráme přes .....


 můžeme rozetřít prstem, nebo houbičkou...


 pak přetřeme jemně navlhčeným ubrouskem...
tím stáhneme barvu ze zataveného embosu...



 Nebo můžeme pomocí štětečku embos. obrázek vymalovat....



 a nebo, ještě dobarvit obrázek, který jsme roztírali prstem (houbičkou).


Pak tu máme možnost použití gelatos na silikonová razítka....
razítka potřeme barvami...


 můžeme pořádně zadýchat na razítko a rychle otisknout...
a znova dýchnout a otisknout...a do třetice...


 nebo natřené razítko trochu postříkáme vodou z rozprašovače....


otisk je zase jiný....


 gumové razítko a voda z rozprašovače...

 


 tady je foto pro srovnání...vlevo za použití dechu ;-) a vpravo rozprašovač....

 


 ještě jednou za použití rozprašovače na suchý papír....


 a tady jsem to otočila, natřela gelatos na razítko a jemně postříkala papír a otiskla razítko....


 když po použití začnete čistit razítko pomocí vlhčeného ubrousku, trochu to napění a nedalo mi to, 
zase jsem otiskla a až pak dočistila razítko úplně.


Další možností je, že si kousek gelatos uřízneme...


 pořádně rozdrtíme a rozdrcený dáme to malého rozprašovače.
 Pak přidáme trochu vody, protřepeme...


 a máme gelatos sprej...


 zde jsem vyzkoušela i novou stříbrnou barvičku ze sady Manhattan (v sadě je stříbrná, zlatá, měděná a perleťová) a moc pěkně se leskne i při nastříkání...



po zaschnutí, můžeme zdobit za pomocí houbičky a šablon.... 


 a pak už jen dozdobit...razítko,fix...


Jinak kdo váhá...zrovna jsou GELATOS opět v obchůdku a přišly nové, krásné sady!

Tak krásné tvoření s úsměvem!







5 komentářů:

  1. Kamčo, ukázky jsou super, gelatos jsou tááák univerzální...každý si s nimi najde tu svou top techniku

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasnééé ukázky a ta s použitím metalických je fakt parádní!!! ♥♥ Souhlasím s Olinkou, každý si najde ten svůj způsob. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Aj mne sa páčia tieto mnohé využitia gelatos, vďaka za krásne ukážky, ani som netušila, že s použitím vlastného dychu sa dá tiež tvoriť :) Určite to vyskúšam!

    OdpovědětVymazat
  4. Kamčo úúúžasné! Obrovský dík. Já se s gelatos akorát učím a zprvu jsem vůbec nevěděla jak na ně. Moc se mi tvůj článek líbí a teda kombinace s embossováním je prostě pro mě! To rozhodne vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀