4. května 2015

MERMAID LAGOON

Ne že bych byla takovým příznivcem anglických názvů, ale tento jsem zachovala. Je to název nové skvělé barvy produktů DISTRESS z dílny Tima Holtze pro měsíc březen. Nadchne jistě všechny romantické duše, které by se okamžitě rády přenesly na břeh mořské laguny, nechaly se ovívat svěžím vánkem a nemohly se nabažit přenádherné barvy vody.
Opět jsem se rozhodla vyzkoušet si všechny produkty na visačce, tematicky jsem  předpokládala, že by měla být zachována souvislost s vodou.. Na hromádce knih, které jsme stěhovali a byly určeny k likvidaci, byla jedna stará, rozpadající se...Jakub Poctiva z roku 1895, v ní pár ilustrací a co hlavně, s námořní tematikou. A bylo rozhodnuto, alespoň zbude vzpomínka.
Testovací čtvrtky jsem použila na základ a potom už jsem se nechala unášet námětem a barvami.





A co vlastně sada obsahuje?


Jednotlivé produkty jsme si představili už při seznámení s barvou měsíce ledna (barvy jsou doplněny), tentokrát se podařilo získat i oboustranný fix. Podívejte se i na korálový únor.






Nejprve jsem si tedy vyzkoušela, jakou stopu zanechávají jednotlivé produkty, čtvrku jsem potom využila na základ visačky. Místy jsem polepila útržky textu i částí ilustrace.


 Nanesla jsem akrylku i inkoust, přes šablonu pak modelovací pastu...opět barvení, místy jsem přidala i barvu tyčinkami gelatos a nezbytný sprej . Částečně jsem obarvila i látkovou stuhu.





Hlavního hrdinu jsem podlepila 3D páskou, závěrem knihy se nesl text písně, část jsem přidala na visačku.Okraje jsem téměř na sucho přetřela plochým štětcem gessem, zlehka pocákala rozředěnou barvou a celé podlepila dalším kartonem ve stejném modrém odstínu. Průchodka, stuha, pár flitrů...hotovo!


Velice brzo se budete moci pokochat i krásnou dubnovou jantarovou barvou, tak nezapomeňte sledovat naskladnění. Která z barev měsíce zatím oslovila vás?


10 komentářů:

  1. Tak túto visačku by som si fakt chcela kúpiť! Jedným slovom - dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  2. Podepisuji se pod Janku, visačka je nádherná. Tahle barvička se mi z těch letošních od TH líbí asi nejvíc....a hned za ní ta nová květnová. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na květnovou se také těším :-)...je to skoro závislost, zpočátku jsem si myslela, že žádné nové barvy nepotřebuji, ale teď vidím, že se hodí všechny! Tenhle odstín je fakt parádní.

      Vymazat
  3. Také musím stoprocentně souhlasit s předchozími. Visačka je naprosto dokonalá a ta barvička... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná visačka ... ta modrá barvička je prostě k sežrání ... už jí mám v konsolidaci :DD A ty detaily, Olinko - no skvostné!!

    OdpovědětVymazat
  5. I já bych si takovou visačku koupila :-)...jenže ona Helge asi neprodá, co ;-) ...je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už putuje na výměnu k Jance...jinak je pravda, že Helge neprodává, ale syslí..no a někdy daruje :-)

      Vymazat
  6. Olinko já smekátm, toto je umění! Nádhera, moc díky za hezké představení barviček :-).

    OdpovědětVymazat
  7. děvčata, děkuji za milé komentáře...miluji detaily a makrofotografie ukáže i to, čeho si vůbec nevšimneme a ani nevidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Olinko, také se přidávám s poklonou a pusou dokořán! Nádhera a hned jsem se zasnila a těším se na dovču...moře!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀