27. května 2015

Modrý pondelok


Dnes by malo byť z nadpisu nad slnko jasnejšie, že nepôjde o kresťanské tradície, ale o deň, keď sa nám jednoducho nechce pracovať. Vraj by sme v pondelok nemali začínať vážnu pracovnú činnosť (odpusťte, zamestnávatelia) a ani vykonávať žiadne remeslá, obchody, služba a cesty. 
Aj vy to tak máte?

Napriek tomu som práve v pondelok pracovala na ATC s touto témou. Dohodli sme sa na ich výmene s jednou šikovnou scraperkou a tak jedno z nich poputuje k nej.





Zberateľské ATC vznikali úplne jednoducho (ako vždy:). Na papier som hubkou naniesla vrstvu bieleho gessa a nechala vysušiť. Zvyšné gesso, ktoré som mala v miske, som zmiešala s modrou akrylovou farbou Dylusions a špachtľou rozotrela na niektoré miesta kartičiek. Pridala som tmavšiu farbu z modrej kolekcie tyčiniek Gelatos a znova vysušila. Ja zvyknem sušiť každú vrstvu (aj odtlačok z pečiatky "fúknem" pištoľou.


Neviem, ako vy, ale ja milujem netradičné pečiatky od Prima Marketing. V poslednom čase vyrábajú skvelé kúsky, ktoré vždy musím mať. Neobišla ma preto ani pečiatka Mindful, ktorá sa, podľa mňa, hodí k téme. Povrch som pofŕkala čiernym a bielym atramentom a vysušila. Nakoniec som odtlačila písmenká (anglickú skratku pondelka - Monday). Okraje som pretrela tenkou vrstvou akrylovej farby.


Vidíte, že je to jednoduché, šup-šup do roboty, zaberie to len nevyhnutnú polhodinku, ale aj za polhodinku sa dá urobiť niekomu radosť :)

Krásny deň vám všetkým prajem!



12 komentářů:

  1. Ohromné!!! Miluji netradiční a Janka v tvém podání dvojnásob. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají tak úžasně plasticky ... nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já se hrozně omlouvám, ale co znamená ATC? Jsem asi nějak mimo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilka, ATC = artist trading card... zberateľské kartičky, ktoré si scraperi medzi sebou vymieňajú :)

      Vymazat
    2. Aha, děkuju za info, zkusím si to vygooglit a zjistit, co a jak :) zní to zajímavě :)

      Vymazat
    3. tak jsem nikde nic moc nenašla, jen obrázky - nemáte nějaký odkaz, kde je k tomu nějaké info a třeba postup, jak se přihlásit, nebo jak to funguje akomu se co posílá a tak?

      Vymazat
    4. Zde je odkaz na Wikipedii, bohužel v angličtině http://en.wikipedia.org/wiki/Artist_trading_cards

      Vymazat
    5. Písala som aj článok tu, na ScrapArt, treba rolovať až na koniec, tam sú tiež info: http://scrapart-cz.blogspot.cz/2015/05/sanon-na-atc.html

      Vymazat
  4. Super ATC, modrá a prima razítko: skvělá volba. A modré pondělí? To já ráda a mám ho! :-) Dříve jsem mívala americké volno v pátek a po čase se zadařilo mít i volné pondělí.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀