10. března 2017

Po roce svátkuje, táta!

Krásný pátek z Hradce preju :-). Tenhle článek je historicky první, který píšu z telefonu. Není to žádný med a trvá to asi desetkrát tak dlouho, ale všechno je poprvé. Tenhle týden oslavil táta holek své jmeniny, a tak jsme a holkama udělaly jedno odpoledne tvořivé a popřály se vší parádou. Pojďte mrknout na přání, které zvládla i téměř dvouletá Julinka. 


Dlouho jsem přemýšlela, jestli budeme malovat, lepit nebo patlat. Jak už ale vidíte, dala jsem na nejoblíbenější činnost dětí a pustila se s nimi do patlačky. :-)


Jestli si chcete vytvořit jedno takové přání s námi, budete potřebovat pár pomůcek, které ale jistě doma dávno máte.

Co k tomu?


Přáníčkový základ
Čtvrtka
Akrylové nebo jiné barvy
Houbička - čím hrubší, tím lepší
Lepidlo a nůžky 


Všechno máme takže vesele do toho :-).
Nejoblíbenější a nejšpinavější činností se začíná. Holkám jsem dala čtvrtku, na talířek akrylové barvy a nastříhaly jsme houbičku, ktera nám přišla v balíku jako výplň místo bublinkové fólie.


Pak už holky patlaly o 106. Julinka celou činnost popisovala a dělá to ještě dnes :-) Ďup Ďup Ďup :-D. Zatímco Juli barvu hlavně roztírala, Nelince se dařilo hezky využít strukturu houby a na papíře se tvořil krásný vzorek.


A tohle je moment, kdy já si můžu dát nohy hore, protože tímhle jsou holky vždycky v tranzu. Nakonec zapatlaly tři velke čtvrtky a my si pak jen vybíraly ty nejpovedenější části, které využijeme dál.


Po zaschnutí veledíla jsme odstřihly čtverec a nalepily ho na přáníčkový základ. Já už chtěla jen nalepit výsek Všechno nejlepší, ale nakonec jsem se zeptala Nelinky, jak výtvor dozdobíme. Vůbec nevěděla:-) tak jsem pomáhala. "Co má táta rád?" Myslela jsem, že řekne třeba auta nebo něco, co vyberu že samolepek, ale Nely odpověď neměla konkurenci :-D SNÍDANI! :-D.

A tak tam je. Přání jsem potřela lepidlem a dala holkám vločky a oblíbené kousky sušeného ovoce. Holky lepily a já se musela smát.


A i když o vůbec nebylo v plánu, tématicky se dokonale hodilo snídaňové zrní, takže jsme vytáhly ze špajzu pixlu müssli a všechno nachystaly na příchod oslavence :-).

To bylo radosti. Táta má každý výtvor holek moc rád a ještě raději se pak dívá na fotky ze samotného tvoření. O tyhle chvíle přichází, protože musí do práce, na druhou stranu ale ví, že mu každou akci nezapomenu zdokumentovat :-).


Mate taky nějaké originální výtvory, které jsou z dílny vašich nejmenších? Už se nemůžu dočkat, až vyrobí něco samy i mamince :)



Krásný víkend všem!

4 komentáře:

  1. No paráda, to nemá chybu a vypadá úžasně!!!❤👏 Nejenom šikulky, ale i nápady máte originální... to musel mít tatínek velikánskou radost z takového přání. Míšo, skvělé počteníčko s kávičkou😏. Užijte si to a vraťte se v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné 😁 Doufám, že se ti v Hradci líbilo! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Krása a snídaně nemá chybu a zároveň super jak si nenápadně říct: táto začni chystat s holkama překvapení na červenec :-D Joo já to čtení mezi řádky miluju :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Opäť skvelé čítanie s prekrásnymi fotografiami ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀