20. května 2015

Motivátor

Ahoj všetci!


V súčasnej dobe nás technika dosť pohlcuje a väčšina z nás trávi veľa času pred monitorom svojho miláčika. Ale čo tak sem-tam prerušiť toto zrakové spojenie a hodiť očkom vedľa na stôl, na vlastnoručne vytvorený motivátor?
Pod motivátorom si snáď každý predstaví osobu, ktorá nám dáva rôzne rady, návody, dodáva elán, zlepšuje kvalitu života, osoba, s ktorej pomocou rastieme a napredujeme. Dnes má táto osoba také moderné meno - kouč (coach).
Motivátorom však môže byť aj obrázok s citátom, s našou myšlienkou, so slovami, na ktoré by sme denne chceli myslieť alebo ich realizovať. Môže to byť aj fotografia, ktorá nás pri pohľade na ňu prinúti k úsmevu či zamysleniu.
Môže to byť aj kalendár s heslami ako "Vydrž!", "Dnes si nádherná!" (to som si požičala od nikkity), "Daj si pivko!", a pod.

Ako inšpirácia môže slúžiť aj motivátor v podobe papierového paravanu. Je to môj darček pre manžela a motivácia k odvážnym novým začiatkom. 





K výrobe vám stačia 3-4 papiere v rovnakej farbe (najlepšie z nejakej papierovej kolekcie). Ja som použila papiere z kolekcie Shine Bright od Kaisercraft. K tomu zopár ozdôb, čierna fixka, lepidlo  a práca je vlastne hotová. Stačí formát 28x21 narezať, poohýbať a nalepiť ozdôbky.
Ja som pridala aj fotky syna, pretože ten je tiež obrovskou motiváciou pre nás.







A tak, hoci sa najlepšie cítim v technikách mixed-media, niekedy je potrebná zmena.
A vy ste na tom ako? 
Zostávate verní tradíciám, každodenným rituálom a zvykom alebo si doprajete pestrosť a dáte prednosť zmenám?

Teším sa na vás zasa v stredu.








6 komentářů:

  1. Nádhera, Janko! A krásná kombinace barev, tato sada je prostě parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný motivátor. Šikovný nápad a krásné provedení. A přidávám přání...Krásný, pohodový start a ať se splní vaše sny. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je motivátor jak hrom a skvělý dárek! Janka, SUPER!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Janka paradne! ja som verna kazdonennym ritualnom... ale z casu na cas treba prehodit list a vytvorit si novy ritual .)

    OdpovědětVymazat
  5. Nej nej ...tohle si urcite vyzkousim, i kdyz vysledek bude rozhodne jiny :-D ...ale toto je vazne krasna vyzva.

    OdpovědětVymazat
  6. Změna je vždycky výzva,...já nejsem ráda v zajetých kolejích, raději jsem hledač na cestě :-)
    Popasovala ses s motivátorem na jedničku: výrazná barevnost se nepřehlédne :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀