5. května 2015

PL inspirace - These are the days od Webster's Page

Zdravím vás při úterku!
 
Dnes bych se s vámi ráda podělila o svůj PL projekt, který jsem vytvořila z nových PL čtvrtek od Webster's Paige. Kolekce se jmenuje These are the days a od dnešního dne je můžete najít v e-shopu ScrapArt. Kromě těchto nádherně barevných "kartičkových" papírů si kolekci můžete doplnit o vellumové čtvrtky, klasické 12"x12" čtvrtky a aršík samolepek.
 

Každý měsíc je laděný do určité barvičky a ta daná barvička pro vás může být skvělým vodítkem. Každá čtvrtka obsahuje 2 kartičky 4x6, 4 kartičky 3x4 (z nichž jedna je s číslem měsíce), 2 kartičky 4x4 (jedna z nich je kalendář) a pak jsou tam 4 kartičky 2x2, které můžete využít do svých instagramových albíček nebo na ozdobení klasického PL - tak jako jsem je použila já.
 
7. týden - levá strana.
7. týden - pravá strana.

Já osobně jsem si všechny čtvrtky hned nařezala na jednotlivé kartičky. Věděla jsem, že nebudu své stránky ladit jen do jedné barvy, a tak abych mohla jednotlivé kartičky navzájem kombinovat. Tentokrát jsem zpracovala 7. týden tohoto roku a použila jsem kapsy od WeR - 4x4.
Titulní kartička.
Titulní kartička je z archu měsíce března a tak nějak mě inspirovala k tomu, že jsem všechny kartičky a fotky orámovala podobným rámečkem. Přes šablonu jsem sprejem nastříkala kytičku, po zaschnutí jsem nalepila borduru z archu samolepek, obtáhla jsem tenkou černou fixou detaily květiny a chipboardovými písmeny ve zlaté barvě s puntíky jsem nalepila číslo týdne. Tento rok asi budu volit tento formát - i když je to v angličtině :-) Datumovkou jsem narazila data tohoto týdne.
Události 7. týdne - na vellumu.
Jelikož jsem věděla, že tento týden budu (opět) ladit do růžové barvy, tak jsem použila zadní stranu jedné z prosincových kartiček, která je hezky růžová. Skrze celý týden nejdete na kartičkách nápisy zlatými glitrovými písmeny od Heidi Swapp z kolekce Hello Beautiful. Na psacím stroji jsem pak na vellum napsala hlavní události týdne.
Fill-in kartička se zlatými ozdobami.
Tato kartička je z desátého měsíce a barevně se mi hodila, tak jsem jí ořízla na velikost 4x4. Na fotce to sice není moc vidět, ale ty nalepené chipboardové ozdoby jsou zlaté - opět z kolekce Hello Beautiful od Heidi Swapp.
3D ozdoba vystřižená z malých 2x2 kartiček.
Tady jsem opět použila zadní stranu z prosincové čtvrtky. Proužek s hvězdičkama je z červencové čtvrtky a 3D ozdoba je vystřižená z malé kartičky z květnové čtvrtky. Stejně tak jsem hvězdičkový základ použila na další kartičku, která je věnované filmu "Padesát odstínů šedi".
Zlaté glitrové písmo na vellumu - nemusíte vždy používat jako podklad papír.
Journalingová kartička ozdobená zlatým písmem, poloprůhlednými písmeny a vystřihnutým motýlkem.
Tady jsem opět motýlka vystřihla z květnové čtvrtky. Journaling je opět psaný na stroji na vellumu a tentokrát jsem text podložila výsekem z bílé scrabookové čtvrtky, aby byl dobře čitelný.
 
Ka druhé stránce jsem udělala něco jako úvodní/titulní kartičku, protože fotky na této straně jsou všechny z jednoho dne, kdy jsme byli s bráchou a s dětma na návštěvě u babičky. Kartičky na této straně jsou občas dozdobeny růžovo-bílými flitry. Nápis "SOBOTA U BABIČKY" je natištěný křídovým inkoustem a použila jsem abecedu od Kelly Purkey. Součástí této abecedy jsou i legrační ozdůbky, které můžete tisknout přes písmenka.
 

Marťa miluje pohádky ... Čtené i v televizi. Takže když si děti pohráli a druhá rodinka odešla, Marťa se chtěl hned dívat na nějakou pohádku. To pak okolo něj můžou lítat rachejtle, ale nic ho nezajímá - jen pohádka :-)


Na tuto kartičku jsem použila kartičku z listopadového papíru a ořízla jsem kartičku 3x4 opět z květnového archu. Kartičku jsem doplnila hvězdnou washi páskou a srdíčko je vystřižené také z listopadového papíru.
 

Fotka je orámována a doplněna zlatými písmenky. Více nepotřebuje.
Tato kartička se mi samo o sobě moc líbila - je z květnového archu a je pouze orámovaná fixem a doplněná o flitry.


Fotku jsem opět orámovala a použila jsem chipboardovou samolepku z kolek Hello Beautiful od Heidi Swapp.
Toto byla původně kartička 3x4, ale já jsem z ní udělala kartičku 4x4 :-) Na prázdnou kartičku 4x4 jsem doprostřed nalepila kartičku s tímto krásným sloganem (je z únorové čtvrtky) a po stranách jsem jí doplnila zbytky, které mi zbyly po oříznutí kartičky s nápisem "DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY". Opět je kartička orámovaná fixem a ozdobena washi páskou a flitry.
 
 

Původně jsme chtěla mít na kartičce nápis "FRIENDS", ale při lepení nápisu jsem zjistila, že už nemám písmenko "S" :-)
Pozadí u poslední kartičky je ze zářijové čtvrtky. Kartičku jsem orámovala fixami a šablonou Stitched Rectangles od Memory Box jsem si vyřezala rámeček, do kterého jsem vlepila opět text psaný na stroji na vellumu. Nad rámeček jsem ještě doplnila počáteční písmena jmen Martin a Matěj - to jsou bratránci :-)

 
Doufám, že vás moje PL inspirace opět nakopne na další tvoření. A jak se vám tyto čtvrtky líbí?
 
Přeji vám krásný den a vzhůru do tvoření!
 
 
 
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. Mončo, paráda! Krásné zpracování a opět nepřehlédnutelné a precizní detaily. Moc se mi to líbí.♥☺

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! Líbí se mi zpracování i kartičky. Určitě by se daly zpracovat i jako měsíční album vzpomínek. Orámováním jsi to pěkně zcelila ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo máš to opět moc krásné a vychytané! A nová kolekce papírů je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. ó, papíry vypadají skvostně, jdu zkoumat

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀