11. května 2015

Ještě jedna z truhlárny

Kolekce Antique Bazaar téměř zmizela, doufám, že ty z vás, které jsou už majitelkami krásných vintage papírů, brzy vytvoří nějaký  projekt a pochlubí se v galerii na Scrap Art.
Když jsem se rozhodovala, co vytvořím já, nachystala jsem si fotografie z doby, kdy můj děda byl majitelem truhlářské dílny. První sb stránku jste už měli možnost vidět...nyní je čas na druhou.



Tentokrát jsem si vzala za základ květinový papír, připomínal mi tapetu parádního pokoje. A opět stříhání šuplíčků...jsou dokonalé! Vrstvila jsem na hromádku a koketovala s fotkou divadélka, které také pochází z dědovy dílny. Co jsme si nahráli se stavbou kulis i chystáním jednotlivých pohádek.


Nakonec ale zvítězila sépiová fotografie přímo z dílny (mimochodem, stále se tak oné místnosti říká, ikdyž už dávno doznala velkých změn a po nějaké činnosti tam není nejméně 50 let ani stopy). Je tedy přímo nutností ji zachovat ve hmatatelné vzpomínce.
Našla jsem i jednu fotografii z doby, kdy byl dědeček už v důchodu...fotka byla černobílá, bylo potřeba ji trochu sjednotit. Vzala jsem tedy Distress Ink v odstínu starého papíru a ten nanesla pomocí aplikátoru na fotografii.


Papíry, šuplíčky i fotku jsem nalepila a kompozici doplnila malůvkami tyčinkami gelatos a rozmyla je zlehka vodním štětcem.


Přidala jsem i druhou fotografii, filmový pásek a nezbytná písmenka...děda sbíral poštovní známky i razítka, tak ještě na dozdobení i tyto maličkosti...chvilka šití a bylo hotovo.


Na závěr pár detailů:


Děkuji za nahlédnutí a budu se těšit zase za týden :-)


5 komentářů:

  1. Nádhera, a krásná vzpomínka na dědečka.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné!! Tak krásně jednoduché a přitom z té stránky dýchají staré časy. Moc se mi líbí rozložení stránky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...někdy se to tak sejde, že méně je více :-)...

      Vymazat
  3. Úžasné! Ze stránky doslova sálá vůně dřeva a staré časy. Detaily a vyváženost je naprosto dokonalá. Krásná vzpomínka na dědečka.♥♥♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀