14. května 2015

Shakespearova modelka.

Krásný čtvrtek všem...

Taky se vám stává, že chcete něco vytvořit a ...nic....prázdno? Naštěstí včera večer přišla dcera domů, pohodila pár časopisů a já už trochu zoufalá, že nevím co tvořit, jsem po nich sáhla a začala prohlížet....
Upoutala mne modelka snad na čtyřech stranách s různým výrazem v obličeji a najednou se vynořila otázka.
Scrap či Art ? 
A za pomoci Hamleta, bylo rozhodnuto. ;-)


Stránky jsem potřela gesem a nechala zaschnout...

 pak přišly na řadu spreje...

 vystřihnout modelku, lepení...

 texturovací pasta...gelatos...

 písmenková razítka.....


 a pár detailů....



 Co říct na závěr? Nějak se mi vede tvořit tzv. za 5 minut 12.
A co vám? Kdy nejraději tvoříte? 



7 komentářů:

  1. No ty jsi génius, Kamčo :-) Super!!!

    OdpovědětVymazat
  2. SUPER!!!! To je neskutečné a to říkáš, že nee. Myslím, že tento směr ty sedí. ♥♥♥☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto pocitové záležitosti sú najlepšie! Vtedy, ako sa hovorí, aj z ničoho sa stáva niečo :) Pekný AJ!

    OdpovědětVymazat
  4. Kamčo, většinou ze mne také vypadne něco až pět minut před dvanáctou...málokdy je to okamžitě, dlouho si lámu hlavu a když mne tlačí termín, je to ještě horší.Ráda vzpomínám na dobu, kdy jsem si tvořila jen když jsem chtěla a měla náladu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) No , když na to dneska koukám...tak si říkám ještě by to chtělo...to a to. Ale je čas, přemýšlet co dalšího udělat. Zatím mi přijde to noční tvoření nejlepší, je klídek a člověk má prostor se roztáhnout po celém stole.

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀