12. května 2015

PL inspirace v jarních barvách

Zdravím vás při úterku!
 
Dnes tu mám pro vás další várku PL inspirace, která se tentokrát nese v jarních tlumených tónech. Nejsem aktuální, ale aktuálně se snažím svou aktuálnost dohnat :-), a tak vám dnes představím náš 27. týden loňského roku.
 
27. týden - levá strana

27. týden - pravá strana

Při tvoření této dvoustrany jsem použila nádhernou novou sadu od Simple Stories - Happy. Respektive je to SN@P sada, která obsahuje kartičky všech velikostí a také výseky. Tím, že je tu vše pohromadě, krásně se se sadou pracuje. K dispozici jsem měla rovněž sadu písmenek, která s touto sadou ladí.
 
Simple Stories - SN@P - Happy
 
Ze sady jsem vybrala kartičky, které na sobě měly květinový motiv. Chtěla jsem, aby byla stránka sladěná do jednoho detailu. Fotky samy o sobě nebyly nic moc, ale myslím, že kartičky stránku nádherně rozsvítily.

Titulní kartička je jednoduchá - orámovala jsem jí černou fixou, na kousek vellumu jsem nalepila číslo týdne a doplnila dva výseky - jeden z nich jsem nalepila na 3D pěnové čtverečky.
 

Výseky na další kartičce jsou opět z této sady. Kartičku na journaling jsem vystřihla z nějaké sady papírů 6x6, protože jsem s sebou při tvoření aktuálně neměla prázdné journalingové kartičky.


Opět jen velmi minimální zdobení - kartičky samotné jsou tak krásně barevné, že další velké zdobení není třeba. Kartičky jsou orámovány a fotku jsem 3D pěnovými čtverečky přilepila srdíčko ze sady výseků. Panečku - to to odsýpalo :-)


V sadě najdete i nádherné journalingové kartičky. Zde si prosím všimněte, že halenka naší babičky krásně ladí s kartičkama z tohoto týdne :-)


Tady na té kartičce jsem použila fotku a text z letáčku, který jsem si vzala na Petřínské rozhledně - moje fotka Petřínské rozhledny totiž nebyla nic moc. Dále je na kartičce použitá acetátová samolepka od Amy Tangerine a kovová svorka ve tvaru kytičky od Prima Marketingu.


Když jsme tehdy vyjeli zubačkou na Petřín, byla tam pro děti úžasná atrakce - poníci a menší koníci. Marťa z toho byl úplně vedle a samozřejmě se chtěl svézt. Text na fotce je napsaný v Picmonkey a vlevo jsem nalepila proužek z jedné oříznuté kartičky s květinovým motivem. Stejný proužek jsem použila i u první fotky na pravé stránce. Fotky se tím nádherně sjednotily s ostatními kartičkami. Na fotce je nalepená acetátová samolepka - rovněž od Amy Tangerine.



V tomto případě je k fotce 10x10 cm přilepená malá kartička 3x4 tak, aby dohromady tvořily kartičku o velikosti 4x6. Tento trik vám může pomoci v případech, kdy vám nebude fotka velikostí pasovat do kapsy.



Když jsem tehdy vezla Marťu do centra na nádraží, seděl v autobuse jak oukropek, že mi ho bylo až skoro líto. Ale na Moravu se těšil :-)


Když jsem se v létě 2014 vracela po mateřské do práce, musela jsem to samozřejmě dostatečně zdokumentovat. Kartičky jsou opět velmi jednoduché - jen orámované a ozdobené písmenky, chipboardovým nápisem "DNES" a výsekem psacího stroje z této kolekce.


 
Přeji vám krásný den plný sluníčka a doufám, že vnesete sluníčko i do vašeho PL! Budeme se těšit na vaše ukázky!
 

 
 

2 komentáře:

  1. Krásně sladěná dvoustránka, skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Náááádherné!!! Krásné barvičky a moc se mi líbí použití květinových vzorů a růžové i na klučičí kartičky. ♥☺

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀