21. května 2015

Seznámení s " irRESISTible Neon".

A máme tu novinku. Zářivé barvy ve spreji - " irRESISTible Neon".



První pokus byl nastříkat spreje na bílou a černou čtvrtku. 

Při stříkání je potřeba udělat si větší prostor a hlavně pořádně podložit novinami....rozprsk je celkem veliký, nepočítala jsem s tím a musela jsem potom čistit igelitový ubrus....jde to těžko. Barvy opravdu pěkně drží.

Vzala jsem bílou čtvrtku, položila na ní šablonu a spustila spreje...

 po odkrytí šablony.....

 jelikož hodně barvy zůstalo na šabloně, tak jsem ji otiskla na další čtvrtku....



 Tady jsou na denním světle i když mi to uplakané počasí se světlem moc nepřálo.




Pak jsem vzala malý rozprašovač, nalila do něj trochu barvy a zředila vodou.....

Tady jsem se pokusila namočit do barvy štětec, 

 Barvičky smíchané s texturovací pastou...

 smíchané s 3D Gloss gelem....


 a tady s Gesem...


Pokusila jsem se i na jemnější šablonu, ale jak vidíte, barvy jsou hodně hutné obr.1, 
obr. č. 2 je otisk šablony.... a pak ještě jeden...

Další nápad byl, že jsem trochu sprejů nastříkala na podložku a namočila razítko....

 řekla bych, že to vypadá hodně zajímavě.....



a jelikož na podložce ještě trochu barvy zbylo...jen jsem otiskla na papír... ;-)

A ještě jeden bláznivý nápad.....


 fialová barvička je nanesena štětcem....



To je pro dnešek na seznámení vše....
pokusím se ještě najít nějaké možnosti a vyrobit nějaké to přáníčko, ale to až příště.
Přeji vám krásný, tvořivý den...






7 komentářů:

  1. Kamčo, skvělá práce! Moc hezky popsané a skvělá fotodokumentace. Velice se mi líbí duhový otisk palmového listu.☺

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jsem šla barvy prozkoumat :-) , nejvíc se mi líbí ty "zbytkové" otisky a otisky razítek, kartička s peřím je taky pěkná...to zase budu mít brouka v hlavě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná divočina Kami! Nápad s peříčkem je super :-) Děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  4. Na barvičky jsem koukala už u Danči, jsou nádherné a super ukázky použití, Kamčo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. teda to jsou barvy!!! na destive pocasi jako delane ... krasne jsi si hrala, Kamco!

    OdpovědětVymazat
  6. Juuu, tak to sa mi páči...každý jeden spôsob využitia, najviac tie viacnásobné...nič nevyjde nazmar. Super!

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, jsou fajn. A hlavně ty "zbytkové" , jak psala Olinka...ty vypadají úplně nejlépe a ty razítkované.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀