23. října 2015

U bazénu je príma

 Krásné páteční ráno!

Dnes mám pro vás jednu PL inspiraci a to hned jednu letní. Sice už jsme v tuto dobu vytáhli teplé kabáty a kozačky, ale o to příjemnější bude vzpomínka na teplé letní měsíce. 

Konkrétně vás zvu k ohlédnutí za naším 35. týdnem letošního roku, který patřil k těm horkým tropickým týdnům. A dnes mám pro vás pár tipů, jak své PL trochu zpestřit.

35. týden - první 2 strany
35. týden - druhé 2 strany

Z tohoto týdne vznikly necelé 4 strany. Prostě jsem měla hezké fotky, které si ty čtyři strany zasloužily. Na celý týden jsem použila kolekci Poolside od Crate Paper a musím říct, že mi stránky odsýpaly pěkně od ruky. 

Z kolekce Poolside jsem měla k dispozici velké papiry, malou sadu papírů, samolepící chipboardy, pár výseků a sadu velkych thickers nápisů.

SJEDNOCENÍ JEDNOTLIVÝCH STRAN


Občas je dobré odprostit se od jednotlivých kartiček a pro své PL využít zásobu 12-kových papírů. Nevím jak vy, ale já od té doby, co dělám PL, nějak nemám moc čas na klasické scrapbookové stránky. A papíry se mi množí v organizéru a mě je líto je tam nechat zahálet. 

A tak jsem v tomto případě využila právě velké scrapbookové papíry a na každou jsem použila jeden design a tím se celá stránka hezky sjednotila. 

Na první stránku jsem použila jemný vlnkatý vzor, který neruší fotky a bohaté zdobení. Titulní kartička je ozdobená zbytky papírů a rozstříhanými elementy z malé sady papírů. K napsání čísla týdne jsem použila vesele barevné thickersky. 
Titulní kartička


Tentokrát jsem si neodpustila vyšívání a tak jsem si na 2 kartičky obyčejnou tužkou předkreslila nápis, udělala bodlem dírky a vyšila.


RÁMEČKY


Poslední dobou jsem blázen do rámečků a nejen, že jsem si teď nakoupila velké množství rámečkových vyřezávacích šablon, ale moc se mi líbí chipboardové rámečky, které jsou většinou k dispozici ke každé sadě, barevně k ní ladí a jsou většinou trochu 3D. 

Fotka (či text) pak v rámečku hezky vynikne a třeba i pomůže zdůraznit to, na co chcete opravdu zaměřit. 

Rámeček vyřezaný na Big Shotu.


Do spojených rámečků jsem dala nadpis.


JOURNALING TROCHU JINAK


Tentokrá vám přináším ukázky netradičních journalingů, které jsem do tohoto týdne zakomponovala. První je "ohnutý roh" kartičky, který vytváří úžasný efekt. Další forma journalingu je heslovitá. Chtěla jsem do stránky zakomponovat, co jsme měli na naší garden party dobrého a tak jsem všechna jídla napsala nebo natiskla na malou kartičku.


Ohnutý roh kartičky.
Heslovitý journaling.
Schovaná kartička.
Tak to byl náš krásný letní 35. týden a nějaké nápady na využití vašeho materiálu. Doufám, že jste se inspirovali a já se na vás budu těšit zase v úterý ve svém standardním "vysílacím čase".

Krásný pátek a víkend.




4 komentáře:

  1. ach, ta poolside je proste nejlepsi!!! libi se mi napis fun v ramecku, super!!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc pěkné, jako vždy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni super super super! Pěkně si s tom hnula :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Juu, to je ale krásnych zážitkov! Výborne si to skombinovala, páči sa mi aj využitie tej kartičky, za ktorou je schovaná iná. Moc pekné!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀