21. října 2015

Štyri Harpye


Iste ste v bežných rozhovoroch o vzťahoch zachytili vetu: "Ten má doma ale Harpyu!" 
Často používame slová, ktoré majú hlbšie prepojenie s gréckou mytológiou a my o tom ani netušíme.

Harpye boli bohyne prudkého vetra a pracovali v službách Hádesa -  boha podsvetia. Prevádzali duše mŕtvych do podsvetia. Stali sa symbolom nenásytnej chamtivosti, vraj to boli škaredé a nepriateľské ženy s vtáčím telom, navyše s nevychovaným správaním.

Ja som na dnes pripravila ATC tak trochu v inom svetle zobrazenia Harpyí. Každá žena, aj tá krásna (pretože všetky sme krásne) má právo byť z času na čas Harpyou. Nebudeme vždy dokonalé, každá z nás je jedinečná a to si muži na nás cenia.







Ako podklad ATC som zvolila čiernu akrylovú farbu Dylusions v tenkej vrstve. Na ňu som naniesla reliéfnu pastu s krakelovacím (praskacím) efektom v platinovom odtieni. Nechala som ju prirodzene vysušiť a v závere som použila aj teplovzdušnú pištoľ. Pokvapkala som karty pomocou dávkovača zo sprejov Lindy´s Stamp Gang a rozmazala fľaky vodou. Potom prišli na rad pečiatky a kúsky vzorovaného hodvábneho papiera. Pár kvapiek čierneho tušu (ako je mojím zvykom) a pozadie je hotové.




Na takto pripravený povrch som nalepila moje krásne Harpye. Vtáčie obrázky som doplnila hlavami zo starodávnych fotografií a samolepiace nápisy dotvorili profil dámy. 








Zdravím vás, teším sa zasa v stredu!



7 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀