26. října 2015

Challenge: Můj největší prázdninový zážitek - projekty

Děkujeme všem, které se účastnily naší challenge, všechny projekty jsou moc hezké a vy se na ně nyní můžete podívat a hlasovat pro jeden z nich:
                                     
                                                                 Kateřina Solichová

Zuzka

Lucie Pilátová

Věrra Šercová

Zuzka Cedulová

Hlasujte prosím formou komentáře pod článkem, pro jednu stránku, do středy 28. 10. 2015 do 20-ti hodin. Hlasovat mohou všichni zaregistrovaní na našem webu, anonymní hlasy nebudou započítány, děkujeme za pochopení.

Krásný den!

13 komentářů:

  1. můj hlas je pro číslo 3, líbí se mi čisté, neroztříštěné provedení, fotka v hlavní roli, sympatická letní barevnost

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasné projekty! I když je jich jen 5, tak je tezke vybrat. Na čísle 1 je krásný background, na 2 úžasná fotografie, 3 je mi blizká svou světlosti, miluju bíla pozadí a fotka proste vystihuje název naší challenge, že 4 čiší ta krasna rodinna atmosféra a škoda, že leskle papíry nelze dobře vyfotit, protože vím jak krásný podkladový papír je a stránka září, poslední projekt nebyla zadna rychlovka a je na ni vidět kus prace, i když na mě hodně tmave barvy. Suma sumárum jen jedno číslo, uff tak za mě dnes.... číslo 3!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova. Pojetí černo-bílo-zlaté jsem použila hlavně kvůli slavnostnímu výročí této obce.

      Vymazat
  3. Hlasuji pro číslo.....3 ;-) líbí se mi čistota stránky a kompozice..

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀