22. října 2015

Dáte si skleničku?


Krásný čtvrtek.

Dnes je tu příběh jedné lahve, která byla dopita tak před třemi měsíci.
 Byla pěkná a nedala mi spát. Chtěla jsem ji nějak ozdobit. 
A tak jsem asi před dvěma měsíci začala s její úpravou...
Nejdříve natřela Gesem... 

 našla jsem papír od darované květiny ;-) a ten začala opět nanášet s pomocí Gesa na lahev...

 vzorek na lahvi jsem chtěla zachovat...

 a čekáme na schnutí...

 Přišlo na řadu barvení, patinování...., ale nebylo to stále ono. 
A tak jsem milou lahev odložila a zapomněla na ni. ;-(

 Máme tu pomalu konec října a hle...zapomenutá lahev!
Jak správně tušíte, bude se hodit na strašidelné zdobení! ;-)
Etiketu s "jedem" , jsem našla na netu, přilepila lepidlem.

 Pomocí tavné pistole vytvořila rámeček okolo etikety, pavučiny, puntíky...



 Milá lahev dostala nový nátěr, a to černý za pomoci Paint black.

 Po zaschnutí začínám s patinou...

 Víčko je zdobené též tavnou pistolí - s ní jsem připevnila i malou dekorační dýni.
Po nabarvení vypadá zajímavě ;-)


 Pár detailů....

 A krasavice je hotova.

 Teď se jen rozhodnout zda ji použiji pro dekorační listy...nebo naplním opět něčím dobrým, 
co v těchto chladných dnech zahřeje.
 Pokud jste dočetly (dámy), až sem...děkuji za trpělivost ;-)

12 komentářů:

  1. teda ty jsi hustaaaaa!!!! bych nikdy nikdy neverila, ze se da neco takoveho vyrobit!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) ta pavučina nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  3. super nápad, moc pěkně udělané :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je dokonalá!!! Kamčo, výborně! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. SUPRÁCKÝ!!! Ta je boží. Díky zainspiraci. Mám doma už velmi dlouhou dobu lahev u které se mi líbil tvar a tak jsem si ji schovala. Co kdyby... Manžel už mi ji chtěl vyhodit, ale zachránila jsem ji. A díky tobě vím, co s ní udělám. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za milé komentáře. Vážím si toho, a mám velikou radost .

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda! Zírám s otevřenou pusou...

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní zpracování, patina je super!

    OdpovědětVymazat
  9. Paaaani, tak tohle je luxusní, fakt originální! paráda

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna práca! Milujem túto kombináciu farieb. Fľaša vyzerá luxusne! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  11. Tleskám, krásný nápad a realizace!!!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀