19. října 2015

Manufaktura

A je to tady zase...pokračuji ve výrobě vánočních přání, proto ten název.
Pokud potřebujete vytvořit větší množství výrobků, musíte si práci zorganizovat. Zjistíte velice brzy, že nemůžete nad jedním přáním strávit celý den, takže urychlit výrobu. To se lehce řekne. Realizace ale přece jen nějaký čas zabere.
Čím tedy začítt? Promyslíme si námět a techniky, především takové, které budou sice efektní, ale nezaberou moc času. Předpokládá to znalost různých technik...Potřebujeme mít po ruce přáníčkové základy, ty si zakoupíme už hotové. Ty bílé si většinou udělám sama, uříznu formát, narýhuji, ohnu, přejedu knihařskou kostí. Zvlášť v boxu mám vánoční papíry, dost často ale používám i jiné, pokud se mi barevně hodí k motivu.
Oboustranná lepící páska, PVA lepidlo, nůžky, pravítko, řezačka jsou samozřejmostí.
Tentokrát jsem vyzkoušela razítko Stampotique (a hned mne napadla titulka od kamarádky: i já jsem Stampotique). Začíná relax, kterému se můžeme věnovat po chvilkách. Natiskat, vybarvit a vystříhat...




Ptáčci by měli sedět na větévce...vyřežu si je tedy na Big Shotu, šablona je Memory Box, ráda s nimi pracuji, jsou bezproblémové.


Protože budu potřebovat i nějaký text (nepoužívám je zrovna ráda, ale zákazníci mají pocit, že by tam měl být), připravím si je také předem.


Teprve teď projdu papíry a vyberu ty ladící k obrázkům, stejně tak se rozhodnu, jakou barvu zvolím na podklad. Určitě by mne nebavilo, kdyby měla být všechna přáníčka identická. Jsou sice skoro stejná, liší se ale v detailech, a tak není vlastní práce úplně jednotvárná.
 Od minule mi zbyl ještě  inkoustový podklad, na rozjezd jsem si vytvořila ještě jedno přání do poslední kolekce:


Další už pozvolna přechází k novému typu:


Vynechávám podklad pod ptáčkem, do scrapbookové čtvrtky vysekávám raznicí část kruhu, lepím a lepím a lepím...kompletace už jde celkem rychle.







Ještě detaily:


A protože potřebuji ještě něco jednoduššího, vytvářím další vzorek:


Jen papír a papír, o to víc ale pečlivě vybírám vzor na podklad...pokračování bude příště, uvidím, co stihnu v týdnu, protože víkend strávím společným tvořením na srazu.
A jakým přáním dáváte přednost vy? Bohatým dekoracím nebo čistému stylu?


10 komentářů:

  1. Vidím, že co se týká přáníček, jsi opravdu připravená! Jsou moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Něžná nádhera! Moc krásné! A jakým přáním dávám přednost? Je to podle nálady a času- jednou jsou zdobená víc..jindy méně ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné. Ty větvičky od Memory jsou super jen jsem nenasla presne o jaky typ se jedná .Jinak já to mám jako Kamča, Někdy jednoduchá a někdy vrstvená, bohatá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. momentálně jsou na SA vyprodané, jinak je to šablona Woodland Branch

      Vymazat
  4. Ptáček je ťuťu, hlvaně v tom kolečku se mi líbí:-) Memory box mám taky moc ráda. Jé, já bych tak dělala přáníčka, ale nemám je komu dávat:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je nemám komu dát, ale občas neodolám a nějaké vytvořím, takže se mi to doma pomalu, ale jistě hromadí v zásuvce :-)

      Vymazat
  5. Tak já jsem tvořím spíš jednoduchá, u těch vrstvených a složitějších mi nějak nejde kombinování barev... :-)
    Takhle přáníčka jsou ovšem úžasná, ptáček se mi strašně líbí!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀