6. října 2015

Pozvánka do mé pracovny

Krásné úterý!

Dnes mám pro vás trošku delší článek a ráda bych vás prostřednictvím něj pozvala do své pracovny, která je takovou mojí svatyní ... je to místo kde odpočívám, čistím si hlavu a mám to místo prostě jen sama pro sebe. Tak vítejte!

Moje pracovna

Bydlíme v paneláku, v bytě 4+1 a měla jsem to štěstí, že jsem jeden pokojík mohla využít jako svou pracovnu. Je to pokojík cca 2,8 x 3,7 m a kromě mé pracovny je  také občasným "pokojem pro hosty", takže když máme návštěvu, tak mám tvořící pauzu :-) 

Hlavní část pracovny tvoří pracovní stůl, který je srdcem celé pracovny. Je to starý stůl ještě z původního zařízení našeho bytu a v blízké době bude nahrazen novou širší a delší pracovní deskou. Současný stůl sestává z pracovní desky, která je opřená o 4 prostorné šuplíky. Pojďme se teď podívat na to, co mám na stole.


Přímo na pracovní desce mám silikonovou podložku od Heidi Swapp, která je skvělá jak pro práci na Project Life, tak i pro "špinavější" práci se spreji nebo barvami. Přímo před sebou mám pak 2 stojánky s Tchiba, kde mám nejpoužívanější potřeby - nůžky, zakulacovač rohů od Becky Higgins, rolátka, lepidla a lepící pásky, fixy a popisovače a také archy se samolepícími písmenky. Jsou tam i malé akrylové bloky a sešívačky. Po levé straně vedle levého stojánku je zastrčený veliký akrylový blok.


Dále mám na stole dřevěnou komodku z IKEA, na které je můj stojánek na Distress inkousty a dále potřeby na čištění razítek a razítko Archival Ink. V horních šuplíčcích jsou provázky Bakers Twine a v levém spodním šuplíčku jsou nitě, provázky a na dně vyšívací bavlnky a v tom pravém jsou věci na horký embossing.


Dominantou celého stolu je můj nový PL organizér. Když jsem pak přemýšlela, jakým způsobem si kartičky zorganizuji, tak jsem zjistila, že mám jednak velké sady z kitů a pak také tématické mini sady. Takže jsem to udělala tak, že velké kity jsem rozdělila na velké a malé kartičky, velké kartičky jsem dala do zadních přihrádek určených pro velké kartičky a k nim kartičky 3x4 jsem dala do předních přihrádek určených na malé kartičky. Tématické mini sady jsem pak dala do zbylých přihrádek. Vešly se mi tam i čisté kartičky (barevné i bílé).


Zadní přihrádky jsou pak zaplněné archy samolepek 30x30, písmenkama Thickers, zbytek samolepících písmenek a samozřejmě chipboardové samolepky k různých Core Kitům.

A jelikož jsem chtěla organizér využívat opravdu maximálně, tak jsem si ho nechala udělat se spodními šuplíčky. Šuplíčky jsou hluboké cca 33 cm, takže do toho levého se vejde také arch o velikosti 30,5x30,5 cm, což je úžasné na archy samolepek nebo písmenek.


Já mám v tom levém zbytek ozdob, který se mi nevešel do zadních přihrádek. V prostředním jsou pak všechny mé enamelky a perličky a ve zbývajících dvou šuplíčcích jsou washi pásky.


U zdi mám pak kutilský organizér, ve kterém mám podle barev rozdělené různé ozdůbky. Na skříňce je pak stojánek na washi pásky, kde mám takové ty menší náviny pásek a lesklé ozdobné pásky. Za organizérem mám zastrčenou plastovou krabici s křídovými inkousty Ingvild Bolme.


Na konci stolu jsou pak organizéry, kde jsou další písmenka, Art journal, základy přáníček a výseky. Vpravo od organizérů je zastrčená papírová krabička, kde jsou kovové svorky.

A teď se podíváme do šuplíků :-) V prvním šuplíku mám v krabici od velké sady kapes dřevěná razítka tak, abych je měla hezky po ruce. Pod tím je další "patro" a tam mám zbytek potřeb na embosování, všechny mini inkousty, zbytek křídových inkoustů Ingvild Bolme, flitry a kamínky a v krabičkách s plastovou lžičkou pak nejpoužívanější bílý a průhledný embosovací prášek.


Druhý šuplíček je takový "mixed media" šuplík. Jsou tam spreje od Rangers, různé pasty, gessa a média a další potřeby. Dále jsou tam vodovky, akvarelové pastelky a organizéry s hřebíčky a s průchodkami.



Ve třetím šuplíku mám všechny ostatní razítkovací polštářky - Staz On, My Favorite Things a ombre od Hero Arts. Jsou tu i barvičky Ecoline a pak ještě nějaké další drobnosti - náhradní břity do řezačky, chipboardová písmenka, starší fotky a vzadu jsou zastrkané raznice. V posledním šuplíku mám bordel, tak ten jsem nefotila :-)


Dalším čestným obyvatelem mé pracovny je tenhle úžasný vozíček RASKOG z IKEA. Musím říct, že jsem z něj nadšená. Krásně ladně jezdí, není těžký, i když je narvaný a je to skvělý pomocník pro ty, co třeba mají málo místa na stole a potřebují další úložné prostory. Já mám v horním dílu černé plastové košíčky z KIKu. V pravém mám razítka (převážně písmenková), která používám pro Project Life a mám tam po straně také razítka pro můj diář. V přední části jsou rozetky. 


Ve dvou levých košíčcích jsou fólie pro Fuse, foto filtry a foto Overlays, mini šablony, mini obálky, výseky v plastových pytlíčcích, písmenka od Tima Holtze, drobná razítka a Photo Sleeve Fuse Tool.


V prostředním patře mám krabici s vyvolanými fotkami a v dalším plastovém košíčku mám akrylové barvy, gesso, chalkboard barva a moje nová embosovací pistole od Tima Holtze.


Pod stolem pak mám obyčejnou dřevěnou skříňku s jednou policí, na které mám řezačky, abych je měla po ruce a pak tam mám uložené papíry 6x6, fixy Promarker, hedvábné papíry a ve spodní krabici různé ozdoby pro mixed media - kovové, keramické, pryskyřicové.


Teď se přesuneme na policovou skříň, kterou mám pod oknem. Je to EXPEDIT (nyní KALLAX) z IKEA a je to skvělý kus nábytku pro pracovnu. Nahoře mám komodku s PL kapsami a na ní mám šuplíčkovou komodku z Tchiba. Vedle nich je pořadač na 30-kové papíry.


V komodce jsou v prvním šuplíku drobné dřevěné/chipboardové výseky, v druhém šuplíku mám samolepky na malých arších a v posledním jsou Distress Markery, 3D lepící pásky a lepící průhledné tečky. Do doby než vymyslím, jak si popsat a rozdělit velké 12x12 papíry, zatím je mám oddělené pouze lepícími post-it papírky.



Vedle jsou pak připravení další pomocníci - Big Shot, psací stroj a šicí stroj.


V poličkách jsou uložené embosovací kapsy, vyřezávací šablony, chipboardové výseky, alba a všechny další papíry, zbytky papírů, šanon s výseky, skleněná řezací podložka, moosgumi, vlnitá lepenka a další.


V EXPEDITU mám také krabici, kde skladuji sady - jde o papíry 12x12 a k nim koordinující ozdoby jako kartičky, enamelky, papíry 6x6 a další ozdoby. Zkrátka vše, co patří do jedné sady. Lépe se mi pak se sadami pracuje, když je mám pohromadě.


Poslední částí mé pracovny je část se dvěma skříňkama a otevřenou policí. V té otevřené polici mám uskladněná velká dřevěná razítka, pěnová razítka od Aladine, kytičky v plastových dózách a pak jsou tam různé knihy, časopisy, starší diáře a čisté papíry. Asi polovinu stužek mám organizovaných na plastových kartičkách a na ocelovém kroužku. Krásně se v tom hledá a vždy mohu z kroužku vytáhnout právě ty stužky, které potřebuji.


V horní poličce mám zbytek razítek, spreje od Heidi Swapp, malá Insta alba, další PL kartičky, základy na přáníčka, šablony a další věci, co se jinam nevešly :-)




No a v té nejspodnější skříňce je také ještě nepořádek - jsou tam další stuhy, provázky, kytičky a další kancelářské nesmysly :-)

Uff - tak to je moje pracovna v celé své kráse. Doufám, že jsem vás třeba některými úložnými prostory inspirovala a budu ráda, když mi napíšete, na co ve své pracovně/pracovním místě jste pyšné a bez čeho nemůžete pracovat :-)

Krásný den!


12 komentářů:

  1. Nemám slov a jen koukám s otevřenou pusou. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, to je naprosto skvostná pracovna! Uložení razítek keta do obalů CD je super nápad, těchto razítek mám taky spoustu a konečně vidím, jak perfektně se dají uschovat! No, vůůůůbec bych se nezlobila, kdyby mě k Tobě někdo aspoň na týden zavřel :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, to je můj sen, aby mě někdo zavřel aspoň na týden do mé pracovny a nic po mě nechtěl :)

      Vymazat
  3. Tak tahle pracovna je dokonalost sama. Úžasné tiše závidim 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, krásné, vůbec si neumím představit, jak balíš na dýchánky a sedánky :-D Z toho množství bych si nedokázala vybrat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to strááášně těžké rozhodování, co budu a nebudu potřebovat. Ale dost se mi v poslední době osvědčilo si vybrat jen pár druhů zdobení a prostě pracovat jen s tím, co na daný projekt budu chtít kombinovat. Také se skvěle pracuje s celými sadami.

      Vymazat
  5. zařizujes eshop?:)))) krásné!! ja žeru ty tvoje krasne rozrovnaná razítka ... už mám kapsy, jen to srovnat, někdy, možná ... :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijď nakupovat :))) Budu se na ty tvoje zorganizovaná razítka těšit ;)))

      Vymazat
  6. Krása! PS.: je nějaký odstín od I.Bolme, který nemáš? Skvělé zásoby pro stav, když něco potřebuješ a MÁŠ TO a ještě si můžeš vybrat :-) Tenhle stav mi občas chybí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že nemám všechny, Klárko ;) Ale jako výběr to stačí ;)

      Vymazat
  7. Ja sa tam tiež chcem zavrieť :) Myslím si, že každá návšteva u vás v noci nespí, ale tvorí (len ty o tom možno nevieš:)) Krásne zásoby, krásne priestory, skvele premyslené skladovanie!

    OdpovědětVymazat
  8. Monika to je paráda. Nehovorím o množstve, ale hlavne o tom rozdelení. Fakt paráda. Aj ja sa priznávam bez mučenia, že ma tam môžeš na týždeň zatvoriť. Sľubujem, že po použití vrátim všetko na pôvodné miesto ;-)))

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀