13. října 2015

Doháním jak se dá - 15. týden 2015

Krásné úterý!

A máme tu podzim! A po něm přijde zima ... a konec roku 2015 ... A moje PL statistika je dosti žalostná, protože z letošního roku mám hotových cca 20 týdnů. Takže doháním PL kde a kdy se jen dá. Tak mám pro vás dnes 15. týden roku 2015, na který, shodou okolností, připadaly Velikonoce.
 
15. týden - dvoustrana
 

Levou stranu tohoto týdne jsem věnovala právě Velikonocům a také bláznivému počasí, které na letošní Velikonoce panovalo. Na Velikonoční pondělí sněžilo jako v lednu!
 


Na tuto stranu jsem použila kolekci Happy Easter od Echo Park. Je to krásná něžná sada v jarních barvách s krásnými samolepkami a dokonce sada obsahovala jednu čtvrtku s PL kartičkama, tak se s ní moc krásně pracovalo.
 



Součástí této strany je i odklápěcí kartička. Tyhle odklápěcí kartičky používám velmi často, protože se mnohokrát stane, že mi nezbude místo na nějakou fotku nebo text. A toto je skvělé řešení. V podstatě jsem si na této stránce vystačila pouze s papíry a samolepkami.
 
 
Druhá strana je věnovaná workshopu s Paige Evans. Na tuto stránku jsem použila nádhernou sadu So Fancy od Simple Stories. Pro tuto příležitost jak dělaná.
 

 
A opět jsem i na tuto stranu připevnila jednu odklápěcí kartičku, abych napsala text k této události. 
 

 
Někdy se stane, že máte na fotce nějaký rušivý element, který se vám prostě na stránku nehodí. V tomto případě je řešení jednoduché - prostě hlavní motiv vystřihněte. Já jsem to udělala na obou spodních kartičkách. V obou případech byl na fotce za postavami červený EXPEDIT - rozumějte kus nábytku z IKEA - takže ten jsem tam rozhodně nechtěla. No a navíc ty kartičky ze sady So Fancy jsou prostě boží.
 

 
Tak to byl náš 15. týden a já doufám, že se vám budu moct příští týden pochlubit aspoň se dvěma dalšími hotovými týdny.
 
A mimochodem ... chystám pro vás článek o tom, jak efektivně dohnat svůj skluz v PL, tak snad se mi ho podaří realizovat :-)

Krásný den!


4 komentáře:

  1. I když nestíháte tak se nic neděje:) Tenhle velikonoční tyden je moc krásný. Ačkoliv zasněžený přesto krásně pestrobarevný.

    OdpovědětVymazat
  2. .... a na živo ještě hezčí:)) krásná stránka, Moni!

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo, doháníš nádherně!!! ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀