9. října 2015

Páteční porce třpytu!

Přeji krásné páteční odpoledne všem, kteří přišli nahlédnout! Venku máme pěkně chmurno, paprsky v nedohlednu, a tak jsem si pro Vás pár těch paprsků připravila v podobě přáníček, ke kterým mi dopomohl můj kámoš Minc!



Zásoby přáníček se doma ztenčily a narozeniny a svátky všech blízkých se blíží, takže je třeba doplnit zásoby. Tentokrát jsem zkusila prvně přáníčka s trochou toho lesku a musím uznat, že naživo mají vskutku šmrc.

Krom samotného MINCu jsem vyzkoušela 3D produkty, které jsou pro MINC určeny. Práce s nimi je prostě radost!


Co jsem měla po ruce?


Prvním z přáníček je "motýlkovaná"! Moc mě mrzí, že přefocením přáníčka ztratí výsledek na lesku. Ať jsem se snažila jak jsem chtěla, lépe se mi vyfotit nepodařilo!


Dva motýlky jsem projela skrz MINC, dozdobila perličkami, kytkami a dřevěným výsekem. Zlatý podklad přání je potisknuté vellum.


Další pokus byl můj oblíbený - růžový :-D. Prvně jsem myslela, že udělám přání jen světlé a decentní, ale nakonec se mi tahle výraznější kombinace zalíbila mnohem víc...




Na přáníčku je složená 3D kytka z Heidina skvělého balíčku :-). V balení najdete velké množství kytek různých velikostí, jsou potištěny černým tonerem, takže vlastně připraveny přímo pro použití MINCem. Stačí si vybrat barvu folie a použít.


Třetí přáníčko je velmi jednoduché a rychlé, zde jsem si udělala puntíkatý background přání. V počítači jsem si udělala puntíky, vytiskla je na laserové tiskárně, překryla stříbrnou folii a šup do MINCu.

...na zbytku se podílela stříbrná mašle, pár enamelek a perliček. Hotovo, připraveno k odeslání oslavenci. 


Posledním pokusem je motýlkové přání tzv. "na stojáka". Z balení 3D výseků jsem vybrala dva motýlky. Spodního jsem překryla světle růžovou folií, druhého pak zlatou. Okraj přání jsem též přetiskla pruhy a celé to strčila do MINCu. Do středu motýlků jsem na závěr vložila hřebíček a provázala mašličku.Výsledkem je jemné přáníčko, které se tááák krásně leskne. Opět prostě ne a ne to dobře vyfotit :-(.


Jak se Vám "lesklotina" líbí? Doporučuji na závěr vždy přetřít papírovým kapesníčkem, aby byl lesk opravdu hladký. Jak s přáníčkem pracujete a neustále "osaháváte" :-D. jsou na něm pak vidět snadno otisky (což jsem si všimla až teď z fotek, které tu máte :-)), takže teď už budu vědět i já, že příště "Ořít, Míšo!!!" Krásný víkend všem a za týden zase "na přečtenou"







6 komentářů:

  1. Fólie dodá projektům prostě šmrnc luxusu. A ti předpřipravení motýlci a kytičky jsou nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ukážkové projekty sú super ♥ Skúšala som odolať týmto predpripraveným produktom, ale asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji...ja je taky neplanovala, ale pak jsem několik večerů strávila s pc a tiskarnou a říkala si, že to musí být desna pohoda mit to propravene a jen si sedět a tvořit :-). Tak jsem zkusila a i ten papír je prostě super. Dají se pak výtvory Hezký tvarovat a drží tvar. Za mě fakt povedene, Heidi umí :-)

      Vymazat
  3. Míšo, nádhera!!! Luxusní ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná, romantická přáníčka, to se ti moc povedlo!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀