2. října 2015

Mé pastel(k)ové Vánoce

Z mého miniaturního průzkumu už vím, že velké části z Vás se při vyřčení slova "Vánoce" vybaví červená, zlatá, modrá, stříbrná. Co si udělat Vánoce v trochu jiných barvách? Já to zkusila alespoň na papíře a ta kombinace je prostě "má krev". Kolekce Silver Bells od Kaisercraft v (na první pohled) nevánočních odstínech!

Kolekce obsahuje 48ks jednostranných papírů...součástí jsou dvě stránky, které si můžete rozstříhat na malé kartičky, santovské papíry (já tedy nejsem zrovna pro-Santovský typ, ale ničemu to nevadí, protože se dají Santové krásně překrýt případně využít zbytek papíru, navíc jich není mnoho), v neposlední řadě pak jemné pastelové papíry s vločkami, ozdobami, či jen jemně vzorované papíry...


...a samozřejmě i papírové výseky ušité na míru velkým papírům...
Z celé sady vytvoříte nejen PL kartičky, přáníčka, ale můžete svá alba doplnit o velké třicítkové stránky, pro které jsou papíry jako stvořené.

Do papírů jsem nejen střihla, ale opět jsem se dostala i k oblíbenému trhání :-).

Letošní Vánoce jsou ještě před námi, takže jsem si vybrala fotky z loňských Vánoc a do alba si vytvořila vzpomínku.


Na horním okraji stránky jsou větve s Vánočními koulemi. Ty jsem pomocí malých nůžek vystřihla a s 3D čtverci jsem je nalepila na jiný z papírů. V reálu to krásně vystupuje z prostoru a stránce dává krásný rozměr. Kuličky jsem pak ozdobila pomocí perliček všech velikostí.


Na dozdobení fotek jsem využila spoustu výseků z balíčku, dýhové ozdoby, flitry, perličky... Mezi výseky najdete i takové, které dávají prostor pro Váš text, takže si stránku doplním i o journalig a vzpomínka tak bude úplná.


Čekání na Ježíška a momentky z Vánoc jsou mé oblíbené a na konci roku už nikdy nestíhám, takže tam u mě velké stránky nenajdete. Díky "Vánocům na podzim". které teď mám, jsem si album hezky doplnila a musím říct, že netypické barvy jsou mi tak moc blízké, že si je letos do alba určitě zařadím :-).

Z papírů jsem zkusila i nějaké to přáníčko. Do dvou papírů jsem "trhla", doplnila o dřevěné vločky, dolepila perličky a rychlovka je na světě. 


Protože nevlastním žádné Vánoční razítko, pomocí razítkové abecedy jsem nápis natiskla a s 3D čtverci ho přilepila k přání.


Na druhé přání jsem využila dva papírové výseky, mašličky a opět narazítkovaný nápis "Veselé Vánoce".


Rychle hotové, barevně velice příjemné a hlavně Vánoční ... 


Jak se líbí kolekce Silver Bells Vám? Držíte se zarytě červených Vánoc anebo se odvážete a máte doma i něco jiného? Inspirujte i Vy nás :-) na Facebooku nebo v komentářích, těšíme se na ty Vaše Vánoce (teď si připadám jak šílenci v obchoďáku, kteří straší s koledami od září ...ale znáte to, před Vánocemi je takový frmol, že je veliká pohoda mít vše hotové dřív. Já to tak dělám každý rok a advent už si lebedím doma v teple :-).


14 komentářů:

  1. Míšo máš to vše nádherné. A kolekce Silver Bells je nádherná, také ji mám doma (ale pouze malou sadu a výseky), protože se mi bude hodit na kartičky na Vánoce...máme stromek v růžové barvě. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, máš to nááááádherné, barvičky přesně pro tebe ;) Krásně a s důmyslem jsi využila vzory na papírech.... zírám na přáníčka to se u tebe hned tak nevidí, jsou super. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sada, jak stvořená pro dětské Vánoce a čb fotky. Moc se mi tvoje projekty líbí. Já žádné vánoční barvy nepreferuji, vždy se nechám inspirovat náladou, papíry, motivy,...a snažím se tu atmosféru vykouzlit :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekné! A hoci sme ešte doma nemali Vianoce v týchto farbách, mne sa to veľmi páči, vedela by som si ich predstaviť napr. v štýle shabby chic...biely stromček, teplá deka, a tieto farbičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Míšo krásné. Moc se mi to líbí. I když já jsem na tu "klasiku" - červená, zelená, zlatá. Ale jednou jsem v rámci swapu dostala vánoční stránku v barvě hnědá + mentolová a byla to úžasná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, jemné a romantické vánoce. Ja preferuji stříbrno-fialové vánoce.

    OdpovědětVymazat
  7. to pranicko s kulickami je luxusni, Miso ... cela sada je opravdu povedena, co se barev tyce!

    OdpovědětVymazat
  8. Miso, krasne, ta tricitkova stranka je pro me top :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné! Vystřižená větev je pro mě top. To bych nedala, radši bych si ji snad nakreslila ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné! Vystřižená větev je pro mě top. To bych nedala, radši bych si ji snad nakreslila ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Všem děkuji za krasne komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí všechno co jsi vytvořila s touto kolekcí ... povedlo se Ti to...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀