31. října 2015

Kalendáře 2016 - část I.

Krásné slunečné sobotní odpoledne!

Jmenuji se Martina, některé z vás mě znají pod přezdívkou isobelka. Po šest víkendů se budete moci podívat, případně se i inspirovat mými kalendářovými stránkami a také si zasoutěžit o skvělou výhru - balíček materiálu na scrapbook v hodnotě více jak 1000 Kč.


První kalendář jsem udělala někdy v roce 2007, nebo 2008, už si přesně nepamatuji, v době, kdy jsem začínala se scrapbookem a také v době, kdy zde byl jenom jeden scrapbookový obchod a nás pár nadšených scrapařek shánělo materiál kde se dalo, používaly jsme obyčejné čtvrtky, věcičky z papírnictví, galanterie, hobby marketů. Od té doby už jsem udělala kalendářů velké množství (spočítané je nemám, nedělám jen pro rodinu, ale občas mám i nějaký na zakázku, letos dělám dohromady kalendářů osm, ale byly doby, kdy jsem jich dělala i více).

Většinou jsem kupovala prázdné kalendáře na netu, ale letos (stejně tak i loni) jsem nakoupila kalendáře v Lidlu, hlavně díky ceně, která je skvělá....jeden mě vyšel na 40 Kč. Kalendáře jsou nástěnné a vejde se do nich stránka 20 x 20 cm.

Začínám vždy na podzim, většinou v září si vyberu ty fotky, které chci použít do jednotlivých kalendářů a uložím do jednotlivých složek v pc. Fotky vybírám vždy jen z daného roku, tzn. že pro kalendáře 2016 vybírám fotky z roku 2015, vybírám fotky, které se mi z daného roku líbí nejvíce, jsou nejzajímavější. Do kalendáře se hodí hodně portréty, skupinové fotky, proto po celý rok, když se sejdeme celá rodina tak musíme udělat skupinové foto...nejdříve se nikomu moc nechtělo, postupem času si všichni zvykli. :-)

Když mám vybrané a vyvolané fotky začínám tvořit. Někdo lepí rovnou do kalendáře, já si udělám jednotlivé stránky, které pak, když mám všechny, teprve lepím jako celek do kalendáře. Na tyto malé stránky se mi hodí všemožné zbytky co mám z tvoření a malé sady papírů 6 x 6, nepoužívám 3D ozdoby, minimálně i svorky, enamelky, protože kalendář je pak dost tlustý a na zdi nehezky odstává.

Letos mám docela skluz, momentálně mám hotových 39 stránek a ještě 57 mě čeká. :-) :-D Ale já to dám a budu ráda, když vy se ke mně připojíte. Posílejte mi svoje kalendářové stránky na mail: martina@scrap-art.cz, do předmětu napište: kalendáře 2016. Z vybraných stránek vylosujeme jednu, která vyhrává balíček materiálu v hodnotě více jak 1000 Kč. Takže čím více stránek pošlete, tím větší šanci na výhru máte. :-D Stránky mi můžete posílat do 20. 12. 2015, do 20-ti hodin, stránky průběžně vyvěsíme na našem blogu a vylosujeme jednu, která vyhraje zajímavý balíček na tvoření.

První kalendář je pro mojí mamku, zde je jeho první část:








Přeji vám krásný zbytek dne a těším se zítra na viděnou. :-)
Martina - isobelka




10 komentářů:

  1. Moc krásně Ti to jde! Maminka bude mít radost...těším se na další stránky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné stránky asi se také do 1 pustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě to zkuste, jsou to super dárky a moje rodina se na ně vždy těším. I manželovi do práce dělám. :-D

      Vymazat
  3. Krásný nápad, super provedení a bude dát radost vy rok. Nejlepší dárek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nápad, super provedení a bude dát radost vy rok. Nejlepší dárek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný nápad, super provedení a bude dát radost vy rok. Nejlepší dárek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Míšo, přesně tak, tyhle dárky jsou nejlepší.

      Vymazat
  6. Krásný nápad. Kalendáře máš moc hezké! Ve výrobě kalendářů jsi přeborník, těším se na další stránky. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si říkala, že už bych měla s kalendářema začít ... Tak díky za impuls :) Letos dělám "jen" 4 :) Krásné stránky - to budou krásné dárky.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀