24. května 2016

Doodling v Art Journalu

Krásné úterý!

O uplynulém prodlouženém víkendu jsme se s pár přáteli a jejich rodinami vypravili do Chlumu u Třeboně. Bylo to náročné, zážitků máme spoustu ... ale čas na jejich zpracování trochu schází. A tak jsem aspoň na chvilku zasedla ke svému Art Journalu, abych do něj "zvěčnila" fotku dětí, které byly tento víkend opravdu zlaté a krásně si spolu hrály.


Nevím jak vy, ale já se tímhle "kreslením" (pokud se tomu tak dá říkat) náramně uklidňuji. Navíc vám k tomu stačí jen černá fixa a papír. Já jsem si v tomto případě dopomohla ještě zeleným jednobarevným papírem, ze kterého jsem vystříhala lístky trávy. Jelikož byla tráva všude plná odkvetlých pampelišek, tak jsem se rozhodla zvěčnit i tyto polétavé nádhery.


V u Třeboně nesmí chybět kapřík :-)


A jak jste na tom s doodlingem vy? Zařazujete ho do svých projektů?

Krásný den!



5 komentářů:

  1. Ozaj veľmi vydarené! Krásne si sa vyhrala Monika ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. juuu, Moni, to je super stránka!

    OdpovědětVymazat
  3. Je zajímavé, že jak miluji dekorativnost a doodling se mi líbí, tak v mých projektech je málokdy. Nemám trpělivost na dlouhé kreslení. Ale čmáranice po sešitech i podložkách jsem v době školní docházky měla vždycky :-).Na malých projektech, jako je ATC, tak tam použiju častěji.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀