2. května 2016

Challenge 3/2016 - aprílová (projekty)

Všem, které jste se účastnily naší aprílové challenge moc děkujeme. Sešlo se nám krásných 11 stránek. Dnes to bude trošku delší, protože u každé stránky si můžete i přečíst, co vše, jaké materiály použila autorka při tvoření. Tak se posaďte, uvařte si třeba kafe, dejte si něco dobrého a začínáme. :-)


1
Na stránce č. 1 autorka použila kromě papíru, vellum, kamínky, tekuté perly, peří, dřevěný kolíček a chipboard, provázek, stuhu, nit, akrylový nápis, kovový výtek, třpyty, látková písmenka a látkovou ozdobnou pásku a krajku, moosgumu.


2
Autorka stránky č. 2 při tvoření použila: kovovou ozdobu foťáku, dřevěné hvězdičky, plastovou ozdobu na journalingové kartičce, washi pásku.


3
Na stránce č. 3 můžete najít: plastové ozdoby (nápis Hello, žluté knoflíky, dřevo (výsek foťáku, listu a šipky), kov (svorky hvězdiček), látku (stužky pod papírovými kolečky).


4
Na stránce č. 4 jsou kromě papíru, látkové výřezy (motýl, látka pod textem), kovové a korkové ozdoby (srdíčka, peříčko), plastové enamelky.


5
Stránka č. 5 obsahuje kromě papíru, látku, karton, kovovou placku, svorku.


6
Na stránku č. 6 se autorka snažila použít co nejvíce materiálu, nakonec se dostalo na: papír, korek, nitě, plastové enamelky a dřevěný výsek.


7
Autorka stránky, jak sama psala, se nám pěkně rozjela a použila: papír, karton, saténovou stuhu, fotopapír, dřevěnou kytku, enamelky, skleněný kamínek,


8
Z druhů použitých materiálů jsou na stránce č. 8 zastoupeny: papír, kov, vosk, strukturovací pasta, karton, plast.


9
Autorka stránky č. 9 se nám také pěkně vyřádila a použila: papír, vellum, peří, kovové svorky, zelený sisal, sádrokartonovou mřížku, korek, šňůrky, kartonový výřez šipky, flitry, pěnovku, strukturovací pasku, hedvábný papír, gesso a kapičky z glossy accent.


10
Autorka stránky č. 10 na zdobení použila: papír, nit, dřevěné knoflíky, skleněný kabošon na kytičce, plastové enamelky, sisalový provázek, kovové ručičky.


11
Na stránce č. 11 můžete objevit kromě papíru i kovové svorky, háčkované kytičky, skleněné půlkorálky, kartonové chipboardy, dřevěná písmenka a vlnitou lepenku.


Máte přečteno i prohlédnuto? Vybraného svého favorita? Tak prosím hlasujte pro jeden projekt formou komentáře pod článkem do středy 4. 5. 2016. Ve čtvrtek vyhlásíme vítězku, která obdrží cenu - sadu enamelových teček v pouzdře. Hlasovat mohou designérky ScrapArt teamu, účastnice challenge a všichni zaregistrovaní na našem blogu, anonymní komentáře nebudou započítány. Děkujeme za pochopení a těšíme se na vaše hlasy.

26 komentářů:

  1. Hlasuji pro č. 1, je to opravdu nádhera!! Ale všechny jsou moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  2. Já také hlasuji pro č. 1.
    Žaneta D.

    OdpovědětVymazat
  3. Och, opäť ťažký oriešok! Nádherné projekty... dávam hlas teda č. 3 ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Stránka č. 3 je absolutně nádhernááá!!

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě dnes číslo 1. Moc krasné projekty do posledního, ale jednička je mo chuti i stylem nejblíže :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dávám 9:-) ale bylo to těžké :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dávám 9:-) ale bylo to těžké :-)

    OdpovědětVymazat
  8. všechny stránky jsou něčím zajímavé :-), hlasuji pro stránku č.1

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc se mi líbí č.8 Takové krásné Mixed media bych jednou chtěla umět :)

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že jste se s challengí popraly opravdu krásně a je moc těžké vybrat ... nejraději bych dala více hlasů 💛 Ale pokud musím vybrat jen jeden, tak hlasuji pro stránku č. 3. 🌼

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu hezké projekty. Když beru v úvahu zadání, tak se mi výběr trochu zúžil, ale favoritů mám více. Nakonec jsem se rozhodla pro projekt, který podle mého je TOP a splňuje vše co bylo v zadání včetně ,,bláznivého" a přitom super vzhledu. Dávám hlas číslu 8. 💖

    OdpovědětVymazat
  12. Svůj hlas dávám č. 3 (Veronika Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mě jsou nejzajímavější stránky 9 a 10, ...a svůj hlas dávám číslu 10 :)

    OdpovědětVymazat
  14. 👏 Krásne su všetky! 👏 Hlasujem pre č.3

    OdpovědětVymazat
  15. Favoritů mám víc, ale pokud mám vybrat jednu práci tak za mě č. 1

    OdpovědětVymazat
  16. Pevně věřím, že se k takovýmto krásným projektům jednou také dopracuji! Scrapbooking jsem objevila teprve nedávno, ale toto je nádhera a oči mě přecházejí. Nejvíce se mi líbí č. 1, ale nádherné jsou všechny, závidím vám, jak to tak umíte nakombinovat, mám se ještě co učit!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀