30. května 2016

Těžká hlava nebo geniální nápad?

Nemám ani těžkou hlavu, ani geniální nápad...to jsem jen přemýšlela nad názvem dnešního příspěvku a při pohledu na výsledek mého tvoření jsem na to přišla :-) .
Měla jsem docela náročný tvořivý víkend a jeho součástí byla inspirace jednou z největších osobností výtvarné scény všech dob, inspirace dílem a životem Leonarda da Vinci. Leonardo nejspíš těžkou hlavu neměl, to zrovna se rodí v hluboké noci velký nápad.
Zabrousila jsem do kategorie kombinovaných technik, Altered Art,....předělávka něčeho na něco.
Základem je malířská paleta. Nenanášela jsem na ni barvy určené na míchání, ale posloužila mně jako podklad  a zajímavý tvar pro můj projekt.




Na následujících fotografiích můžete nahlédnout pod pokličku mého tvoření. V asambláži se objevuje reprodukce kresby, výseky a výřezy, gázovina, knoflíčky, korálky a kamínky. Černé gesso sjednocuje podklad.


Texturu spoluvytváří i pasta zatřená přes šablony. Dál už jsem si pohrála s různými médii. Akrylové barvy Art Alchemy, spreje Dylusions, Lindys, Distress Crayons, patiny...v různých vrstvách až do výsledné podoby.





Na závěr mám pro vás malé překvapení, tvořila se mnou i Kamča a na její nádheru se můžete také podívat:




A co je vaší inspirací, vaší můzou, co vás oslovuje? Napište nám, budeme se těšit.


10 komentářů:

  1. ❤Olinko,byla to nádhera. Krásně jsem si to užila a jsem ráda, že výrobky nám budou připomínat tu krásně prožitou chvíli. Děkuji. Zadumaný myslitel je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo, ty víš, jak moc se mi líbila a líbí tvoje práce...a dík za společné tvoření, je to vždy velice inspirující.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Olinka, je to krása nevídaná!! Great job! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem v němém úžasu... Moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Olinko, já jsem opět přestala dýchat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, :-) , jen dýchej...je jen škoda, že se mi nedaří zachytit přesné barvy originálů. Odlesky sprejů a některé tóny jsou nezachytitelné.

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀