23. května 2016

Haló, Jácíčku

Daisy Mrázková, kdysi řekla, že pojala úmysl napsat něco jen tak, něco, aby byl člověk šťastný...
Já se dlouho chystala na další layout, ale pořád vlastně nevěděla, co bude motivem.  Až mě oslovila pohlednice, kterou vydalo nakladetelství Baobab (minulý víkend jsem navštívila veletrh Svět knihy) a já se vrátila do dob dávno minulých, do času, kdy jsem se poprvé setkala s autorskou tvorbou  Daisy Mrázkové. Tak i já jsem si vytvořila stránku jen tak, jen pro radost, stránku, která doufám zachycuje šťastný okamžik.




Slova o štěstí patřila vzniku knížky Haló, Jácíčku:



Titul jsem parafrázovala. Měli jsme před lety pejska, Rexe, moc miloval děti. O víkendech jsme hodně chodívali na výlety a Rexík s námi. Krátké nožičky si musely často ulevit a uvítaly přestávky...a děti také. Vybrala jsem tedy jednu z fotografií, kde Rex asistuje u pletení pampeliškového věnečku.
K pohlednici jsem se snažila doladit pozadí na akvarelové čtvrtce. Nejprve nátěr gessem, po zaschnutí akrylové barvy a špachtle.


Pohlednice s fotografií je v pásu, který jsem podtrhla krouceným provázkem. Ten je přicvaklý mojí novou sešívačkou (každý to má jinak, ale já ji dostala k narozeninám od kolegů v práci...má úctyhodných 32cm! a cvakat můžu po stránce kdekoliv).


Z akvarelového podkladu jsem si vystříhala kytičky a lístečky:


V obchodě ScrapArt mne oslovily čtvrtky pro jednotlivé měsíce od BoBunny z kolekce Calendar Girl (už je jenom březnová), z únorové jsem použila čtvercovou kartičku, doplnila jsem ji výřezem od Tima Holtze a vypodložila jsem ji hedvábným papírem.


Na dozdobení jsem použila flitry a enamelky (barevně vyladěné sety jsou úplně skvělé):


Když byl Rexík malý, netušili jsme, zda z něj vyroste medvěd nebo liška...na Daisyně obrázku běží veverka, ale ta liška se mi moc hodila :-)


A ještě pár detailů ze stránky a na závěr stránka sama.




Snad se mi tedy podařilo zachytit kousek štěstí všedního okamžiku...i vám všem přeji, abyste se radovali z každého dne a byli šťastni.



9 komentářů:

  1. Nádhera! Jako z pohádky. Děkuji za krásnou, něžnou, hladící energii ;-) Pokochala jsem se.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je úžasná!! Nádherné barvičky - ta úplně srší optimismem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak uzasne...ja ty tve clanky iluju cim dal tim vic... Moc se mi libi jak ted pouzivas casto tyhle vesele barvy, rozhodne tenhle LO ukladam a po svem s dovolenim liftnu! Nadherne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky...barvy si o uplatnění říkají samy. Asi si s tím nějak kompenzuji realitu :-). Kdyby mi někdo řekl, ať udělám stránku ve žluto-oranžovo-růžové, tak si budu klepat na čelo. Na druhou stranu nemám ráda vyjeté koleje a opakování (a vlastně ani nějaký styl), takže nechávám plynout myšlenky a nápady...

      Vymazat
  4. Olga? Takhle barevná? Ano! Olga a takhle barevná :-) a je to nádherná, pohádková stránka. Rozumím tomu, že co se dělá pro radost a s radostí vždycky vyjde nádherně. PS. A tu sešívačku závidím ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. skvost, Olinko, ta liška, barvy, výseky, srdíčko, sešívačka .. dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  6. Za barvy může pohlednice...a to jsem si chtěla koupit něco od M. Šaška, jemže první, co mne oslovilo byla růžová od Daisy a vyšívané obrázky Evy Volfové :-)...někdy je lepší nechat věci plynout.
    A všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀