6. května 2016

HECNI SE: 3 kolo - vystřihni a nalep!

je tu třetí kolo! První dvě považuju za opravdu úspěšná a jsem moc zvědavá, kolik z Vás dnešní zadání sedne, komu se bude líbit a zda se najde i někdo, kdo pošle i přes svou nesympatii k trhání, stříhání a lepení :-D. Dnes už jste tu ode mě jeden článek měli, takže to zkusím vzít rychle, ať můžete běžet za víkendem...


 Pro tenhle měsíc jsem si pro Vás vymyslela zadání, které hravě zvládne každá z Vás. Nepotřebujete k tomu krom diáře téměř nic. Pořád se snažím, aby z Vašich řad neodpadly ty, které nemají doma extra materiálu. Takže dnešek zvládne každá, tedy pokud se někde dostanete k nůžkám :-). Bude se totiž stříhat a lepit!

Cokoli máte rádi, cokoli se Vám líbí, cokoli si chcete připomenout nebo třeba jen nápisy, když se Vám zalíbí font v nějakém časopisu. Vystřihujte, lepte a zdobte. Vše je čistě jen na Vaší fantazii a kreativitě. Samozřejmě krom tohoto způsobu zdobení používejte nač jste zvyklé a co máte rády. Jen se někde musí objevit nalepený kousek čehosi :-).

No a co na to můj Puntík? Ten se téhle výzvy účastnil také a mně se to moc líbilo. Dokonce tak, že v tom jedu dál. Jako popelářka prohlížím každý leták i časopis, vystřihuji hezké citáty nebo tipy na hezký film. Vlepit můžeš cokoli tě napadne!

Začala jsem už na Velikonoce. Tehdy se zrodil tenhle nápad, protože jsem narazila na dokonalé obrázky v časopise Albert. Určitě ho každý zná. Zdarma u pokladny na začátku každého měsíce a krom toho, že tam je spousta super receptů, mají nádherné fotky, recepty a taky fonty písma u nadpisů :-D. Takže jsem Velikonoční číslo pěkně poprznila a vznikla první zajíčkovo-vaječná stránka v diáři.


Druhá stránka je směska všeho. Od Alberta až po tip na film z letáku ukořistěného v metru :-D.


Tak co vy na to? Na první pohled už určitě víte, jestli do toho půjdete nebo ne :-D. No pojďteeee, já už se moc těším na nálož Vašich příspěvků a fotek. Pojďme udělat zase hromadu inspirace jedna pro druhou.

A abych nezapomněla, tady máte zas trochu inspirace ze světa: v galerii na Pinterestu

Podmínky:


Pošli fotku svého diáře kde bude alespoň jedna stránka ozdobena výstřižky!

Fotografie smí být jen jedna!
Stránka v diáři musí být vytvořena pro tuto výzvu, nesmí být dříve nikdy prezentována.
Fotografii zasílejte na michala@scrap-art.cz
Zařazeny budou všechny příspěvky odeslané do 25.5.2016 

Hodnotit budeme i samotnou fotografii, tak si dej záležet a vyfoť mazlíka lichotivě :-) Výherce bude vyhlášen poslední pátek v měsíci.

Jedna z Vás (rozhodne los) získá poukaz v hodnotě 300Kč na nákup na e-shopu ScrapArt.cz
Jedna z Vás (cena Design teamu) získá poukaz v hodnotě 150Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz

A nezapomeň!

Protože Puntíkovo volání (HECNI SE!) je pravidelná, celoroční výzva, mám pro Vás ještě něco navíc! 

Ta (ten) z Vás, která (který) se zúčastní největšího počtu kol (v případě remízy rozhodne los), získá poukaz v hodnotě 1500Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz. Co to znamená? Třeba nový diář, libovolné doplňky k Vašemu mazlíkovi? To je to skvělé, bude jen na Vás do čeho je vložíte a vybavíte se na diářování na rok 2017!



A já už se těším na Vaše příspěvky. Tak hurá na to. Vezmi foťák, diář a HECNI SE.


2 komentáře:

  1. nevím jestli to stihnu...:-(( mé dítko má už týden 40horečky.....uvidím co dnes

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀