9. května 2016

Jarní alchymie

Jarní příroda si míchá ty nejkrásnější svěží barevné kombinace...podobné si namíchala Prima Marketing v podobě akrylových barev Art Alchemy. Musela jsem vyzkoušet metalickou sadu hned, jak přišel ScrapArtovský balíček. Akrylek mám docela dost...v tubách, v lahvičkách...ráda s nimi pracuji, dají se použít na spoustu projektů. Když jsem viděla v náhledu jednotlivé tóny, byla jsem okamžitě zamilovaná. A musela jsem je mít :-) . A že jsou barvy metalické? Jsou, ale při aplikaci se jich vůbec nemusíme bát ani na projektech, kde se kovový vzhled vůbec nepředpokládá. Kovový matný lesk vnímáme jen pod určitým úhlem pohledu.
Inspirací pro tvoření mně byly první rozkvetlé květiny a keře, miluji kombinace jarní zeleně s bílými, růžovými, pink i fuchsiovými odstíny.




Otevřela jsem art journal, před sebou jsem měla krásnou paletku:


Ze zahrady jsem přinesla pár lístků břečťanu a do vázy nastříhala tulipány a srdíčka.
Podklad jsem zatřela barvou, po zaschnutí přes šablonu pastu, následovalo další barvení.


Barvy jsem nechala schnout a na kartonu jsem si vyzkoušela otisky listů do mokrého podkladu s následným barvením...bez štětců, akrylky jsem zatírala jen prsty, daleko lépe tak docílím jemných přechodů. Je dobré mít po ruce vlhčené ubrousky, přebytečnou barvu ihned můžu odstranit, zároveň si vždy i očistím ruce.



Po této barevné odbočce jsem se vrátila k paletce. Natřela jsem i samotné listy gessem a potom akrylovými barvami. Okraj listu jsem zatónovala odstínem Black Berry, je to nádherná zemitá barva.


Část pozadí v journalu jsem také natřela krakelovacím médiem. Další vrstva barvami nechá vyniknout jemným žilkám (pokud chcete výraznější vzor, naneste vyšší vrstvu média, chcete-li mít jemnou texturu, stačí slabá vrstva).


Na následujících detailech můžete vidět další textury:




Hlavním motivem je lístek břečťanu na podkladu stránky ze starého botanického atlasu, stačilo přidat kousek rozety obarvené na růžovo, canvasové nitky, pár flitrů...jaro je tady.


A co až začnou kvést pivoňky, mé nejoblíbenější, to bude inspirace...ještě pár dní...


11 komentářů:

  1. Olinka, je to nádhera! Farebná paleta je úžasná, výsledok fantastický ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Oli, nádhera....také bych to tak chtěla umět.

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko, to je taková krááááása a barevná kombinace je dech beroucí!!! 👏 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý projekt, Oli! Art alchemy milujem!

    OdpovědětVymazat
  5. Olinko ty jsi kouzelnice. Nejen paleta je slast pro mě oko, ale takhle použít přírodu bych chtěla taky. Úžasné. Barvy vypadají opravdu lákavě a mas to bravurně nafocené. Díky za další inspiraci

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji všem za milé komentáře

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi prostě kouzelnice, Olinko :) Nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  8. To je fantazie... a ty lístečky, mmmmm 👏

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀