16. května 2016

Májová přání

I v dnešním příspěvku zůstanu u barevnosti minulého týdne. Zelinkavé tóny doplněné světlými růžovými a pink, k tomu bílá ...
A to jsem se chystala původně na layout, poslední dobou byla tvorba stránek na vedlejší koleji. Jenže jsem vybalila novou vyřezávací šablonku, nedalo mi to, abych ji ihned nevyzkoušela. Kde jinde, než na přáníčku.



Formát tak akorát (14,5 x 14,5), jen trochu netradiční materiál. Rozhodla jsem se pro typ knížečky, která má canvasový obal, uvnitř pak dvoulist na vepsání textu. Aby vynikly kvítky ze šablonky, žádné velké zdobení, jen probarvený podklad.
V hlavní roli tedy vyřezávací šablona 3 D Flowers Strip 2 Die:






Nejprve jsem si obarvila křídový karton pomocí inkoustů Adirondack, z části jsem vyřezávala pásky kvítků, z části jsem si připravila podklad pro přáníčka.



Okvětní plátky jdou vyklopit a vytvářejí hezký plastický efekt. Při troše pečlivosti můžete i jednotlivé kvítky oddělit.


Středy kvítků se mohou různě dozdobit, já nejprve zvolila ručně stáčené spirálové kytičky.



Obarvený karton je přilepený na canvas oboustrannou lepící páskou , uvnitř je další list, v jednom přání růžový, v druhém nažloutlý...celé jsem proděravěla  a prošila krouceným provázkem. Druhé přání je ozdobeno stužkou a výřezem srdíčka, provázkem se zavazuje.



Canvas můžeme lehce stříhat nebo rozměr uříznout na řezačce. Já jsem zvolila další možnost - trhání, jde to snadno a rychle.




Po detailech tedy jednotlivá přání:




Šablona už je vyprodaná a tak by mne docela zajímalo, jak si s ní poradily další majitelky...pochlubte se třeba na facebookové stránce.


8 komentářů:

  1. krásna pohľadnica... tie kvety su uplne super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera....a moc se mi líbí středy kytiček...super.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera!! A ta vyřezávací šablona je skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, ty kytičky doplněné o střed vypadají úžasně 👍

    OdpovědětVymazat
  5. To je pohádkové! Já ať se snažím jak chci, nikdy tak krásný podklad prostě neudělám...to je TAK moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné!!!... a ty doplněné kytičky jsou úžasné 👍 ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀