18. května 2016

Zo starého ešte staršie...

Prednedávnom som na požiadanie dekorovala tienidlo nočnej lampy. Túto "búdu" ušila na mňa vlastná maminka... Tienidlo bolo sýtej oranžovej farby a nie hladké, s rovným povrchom, ako to býva zvykom, no v tvare harmoniky. Želaním bol vintage, príp. shabby chic štýl a farebné ladenie do hneda...


Prvým krokom tejto premeny bolo pretretie tienidla gessom a boli potrebné dve vrstvy. Po uschnutí skvelo splnili svoju úlohu spreje hnedých a medeno-zlatých odtieňov. Okraje a vystupujúce časti harmoniky som inkovala. Do dierok na tienidle (v nich sídlila pôvodne oranžová šnúrka), som prevliekla špagát....



Na zdobenie som použila washi pásky, sprejmi farbenú gázu, kvetinky, lístočky, zlatý drôtik, starú fotografiu, papierový výrez motýľa, kovový komponent...





Použité produkty zo ScrapArt.cz
Prajem príjemný a tvorivý deň! ;-)

5 komentářů:

  1. pěkná předělávka, barevnost podkladu se mně moc líbí, stejně tak umírněnost ve zdobení...přesně akorát :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherné!!! Fakt se stínidlo povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  3. No úžasné, moc bych chtěla vidět ještě fotku jak romantické to vrhá světýlko :)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀