5. května 2016

Květinky z vlhčených ubrousků

Všechny to dobře známe, květinek a ozdob k dotvoření přání, stránek a jiných projektů není nikdy dost. A dnes Vám ukážu, jak se dají využít vlhčené ubrousky, třeba i dávno vyschlé... Rozhodla jsem se z nich vytvořit originální květinky. Barevnost je jenom na nás a celkové zdobení samozřejmě také ;) Tak hurá do krásného tvoření!


Postup je jednoduchý a výsledek...? Líbí se Vám?
Já jsem na výrobu použila vysušené ubrousky, ale myslím, že vůbec nevadí, když budou ještě vlhké, stejně je pak budeme máčet. Nejprve jsem si tedy naskládala 3-4 ubrousky na sebe a od ruky jsem vystřihovala kolečka různé velikosti. Vůbec to nemusí být pravidelná kolečka, naopak je lepší, pokud jsou i mírně oválná, klidně hrbolaté šiše :) Po jejich naskládání a různém otočení jsou lépe vidět jednotlivé vrstvy. Moc se mi líbí, když je jeden z ubrousků porazítkován. Tvoří pak mezi ostatními vrstvami fajn ozvláštnění. Sama jsem použila razítko s textovou plochou.

Pokud máme nachystaná vystřižená kolečka, můžeme začít s barvením. Na barvení lze použít spreje i akvarelky, já jsem si nejdříve pohrávala s Distressy. Různé odstíny modré (podušky) jsem narazítkovala na akrylový blok a rozprašovačem jsem přidala vodu. Pak už jsem v kapičkách barvy máčela jednotlivá kolečka a podle potřeby jsem na ně ještě přidávala vodu.

Nabarvená kolečka jsem nechala volně na vzduchu schnout. Po vyschnutí jsem je začala slepovat dohromady. Naspod jsem vždy vystřihla z kancelářského papíru malé kolečko, aby lepidlo neprosakovalo a nelepilo se nám na prsty a pak už jsem pomocí lepidla Glossy Accents slepovala uprostřed jednotlivé vrstvy. Každá květinka je tvořená z 3-5ti vrstev. Na proložení jsem použila také textilii. Pokud použijeme svorku, nepotřebujeme ani žádné lepidlo.

A tady už jsou hotové květinky:
Na vrchní zdobení jsem použila papírové výseky květin, půlperličky, svorky, knoflíky, umělé kamínky, ...obličej je vytvořený pomocí formy ze samotvrdnoucí hmoty. U posledních dvou květinek (žlutofialové a bílofialové) je střed květu vytvořen ze smotaného nabarveného proužku ubrousku (stříhala jsem na šířku cca 1 cm) a poté jsem přilepila černé mikrokorálky. Finnabair nabízí spoustu krásného materiálu na zdobení.

Některé květy jsem ponechala bílé bez obarvení.

Moc hezké je také dolepení malých půlperliček nebo třpytivých teček nahoru na květ. 
Fantazii se meze nekladou...



5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀