20. května 2016

Velká pětaosmdesátka

Už pěknou chvíli jsou články ode mě "oslavného typu" :-). Ani dnes tomu není jinak, zase se u nás slavilo, ale tentokrát, tentokrát to bylo v režii babiček. Vlastně prababičky. Naše milá prababi totiž oslavila své pětaosmdesátiny a to samotné bylo událostí týdne, takže dvoustrana v albu hezky oslavná! 


Project Life je prostě láska, ví asi každý, kdo se do něj jednou dal, a i když nestíhám, věřím, že rok vždy dokončím a bude se v budoucnu čím kochat a nač vzpomínat. Tyhle stránky jsem tak trochu spatlala z různých kartiček, které jsou doma našla a byly si barvami alespoň trochu podobné. Všechny fotky totiž byly tentokrát foceny v interiéru a je to na výsledku hodně znát. Asi proto jsem vybrala samé světlé kartičky, aby byl obsah fotek alespoň trochu srozumitelný :-). A víte k čemu je focení stránek a psaní blogu ještě super? Krásně po sobě najdete v albu chyby a nedostatky :-D. Já dnes například vidím, že jsem zapomněla na diakritiku u fotky Nelinky s dědou :-).


Novinááá! Dnes už tedy ne, ale tehdy byla. Juli se začala v prostoru sama krásně stavět (dnes už šlape po Vinohradech :-D ). Nacvakala jsem ji tedy do alba tuhle vzpomínku, kdy si vůbec poprvé sama stoupá :-). A jestli se divíte, že proč je doma tak navlečená :-D ...my jsme zrovna s holkama myly okna v bytě, takže vše luftovalo a obě moje sličné slečny byly s kulichem a bundičkou. Běžně se takhle nenavlíkáme.


Tak moc mám ráda momentky. Vůbec můj pohled na fotky se od začátku tvorby Project Life alb, hodně změnil. Dřív jsem milovala pohledy do objektivů (a miluju i dnes, protože holky mají tááák senzační kukadla), daleko víc už ale zapojuju fotky "živé". Ty které jsou v pohybu, vyjádří činnost a vlastně bez jediného slova daná vzpomínka i za dvacet let řekne své.


Jedna strana byla v plastových kapsách, druhá je veliká. Tu si jednoznačně zasloužila naše oslavenkyně, jediná prababička, kterou máme - Madla :-). Naše svěží babička, která se snad s lety vůbec nemění, každoročně usedá za jahodový dort se stejnou svíčkou a peče senzační dobroty. Letos dokonce udělala holkám narozeninový dort a na její slané zapečené chlebíčky nezapomenu snad vůbec nikdy ...mňam, zas bych jedla :-). 

Řeknu Vám ale, že tohle byla asi nejtěžší stránka, kterou jsem kdy dělala. Až u ní jsem si uvědomila, jak celá stránka souvisí s fotografií. Nejen v barevnosti. Jsem zvyklá na hravé, barevné, pastelové...no jsem zvyklá na hodně, ale k téhle fotce jsem musela jít hezky pomalu. Zprvu jsem si věřila na nějakou vintage stránku, ale já to prostě neumím :-D. Fakt jsem si na stůl nanosila hnědé, béžové, kovové, provázkové, kytkaté...no vše co vlastně normálně nepoužívám :-D. Nakonec to ale letělo, protože jsem rychle pochopila, že z tohohle nic nedokážu. 


Trvalo to, ale zvítězila meruňková stránka. Je veselá, ale decentní a spolu se zlatou vypadá i hezky oslavně. Skládala jsem pár vrstev papírů od Teresy Collins, vellum se zlatým potiskem a pak kartonové výseky. Do balónku na závěr zlatá 85ka. Sice to nejde moc dobře nafotit, ale ta se táááák hezky leskne :-).


Často se mě ptáte, jaké fonty používám na fotkách, že se Vám líbí, takže tady jsou (podle koláže v plastové kapse) - koláž vpravo nahoře):

NAŠE - amatic
PRABABIČKA - always forever

Po dlouhé době dnes tedy Project Life a já věřím, že ještě stále někoho inspiruje a možná přiláká a zláká další duše :-). Díky moc a brzy zase "na přečtenou"

A pokud máte ještě minutku navíc a dnešní článek se Vám líbil, až do 1.6.2016 mi můžete dát hlas v soutěži zajímavých MAMAblogů. Hlasovat můžete až jednou denně a každičký jeden hlas je naším osobním úspěchem! 
Děkuji Vám!

HLASUJ ZDE!

kategorie Lifestyle: MK Life








4 komentáře:

  1. Krásná dvoustránka a babi vypadá skvěle! 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Stránka vypadá perfektně Míšo, je krásně vymazlená, rozkvetlá a přitom decentní a babička září jako sluníčko. Přeji také vše nejlepší 🌹

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásna stránka, vskutku nevyčísliteľnej hodnoty ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Babička je šik...a stránka také! Všechno je na svém místě, bezva kompozice.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀