27. května 2016

Výsledky třetího kola

Krásný páteční den všem diářovým a papírovým nadšencům. Dnes jsem tu pro Vás s dalším dílem diářové výzvy HECNI SE. Jsem moc ráda, že se Vám pořád tak líbí a jedete s námi dál. Sešla se nám zase krásná hromada diářů a všechny si je dnes můžete prohlédnout a pokochat se inspirací navzájem. Nechybí ani dva vítězové a pojďte už nakouknout, protože se těším až to všechno uvidíte. Organizaci času a plánování třikrát zdar!


Téma třetího kola zaujalo hned několik z Vás a sešlo se parádních 16 diářů. Všechny zadání splnily a já zas strávila nemalou chvíli kocháním a prohlížením Vašich fotek. Tak jdeme rovnou na to, protože jinak byste tu mohly sedět zas až do večera jak by to bylo dlouhé. 



1. Mirka


Nám napsala: Ahoj Míšo, díky za tuto výzvu. K dozdobení jsem použila vystřižené květiny - bylinky z katalogu Karla Hádka. Vybrala jsem bylinky v růžové a fialové barvě. Na příští týden už mám připravený výstřižek slunečnice :) 

Ahoj Miru, moc díky za fotku Tvého diáře. Na první pohled mě zaujalo jak ho máš krásně upravený. Tohle mám moc ráda a vždy se o takový styl snažím i u sebe, ale většinou to nedopadne :-). Bylinky jsou navíc parádní nápad, my sami doma pěstujeme co vinohradský balkón unese :-D, ale asi by mě nenapadlo, že se v nějakém katalogu dají najít :-). Moc hezké, Miru a já se těším, že nám tuhle upravenou nádheru pošleš i do čtvrtého kola.



2. Zuzka K.


Nám napsala: Ahoj,posílám fotku na téma: vystřihni a nalep! Přiznám se, že tohle téma šlo trochu mimo mě a prostě jsem se nemohla přinutit plácnout si něco vystřiženého z časopisu do diáře (mám jen A6 a tak nějak mi to přišlo moc velké do něj). Pak mě ale napadlo vytisknout si aktuální týden na A4 a tam jsem se teda vyřádila :D Rozstříhala jsem manželovi televizní program (potřebovala jsem ty názvy dnů :D ), pár letáků a lepení jsem si nakonec docela užila :)

Zuzi díky za fotku Tvého týdne, ještě víc za upřímný názor k tématu, ale za co největší dík, žes našla odvahu chlapovi rozstříhat televizní program :-D To vážně? :-D Máš to parádní. Já názvy dnů lepila taky a absolutně mě nenapadlo, že je nemusím skládat z písmenek, že vlastně v novinách a programech jsou takhle komplet. :-) A vidím tak "Šikovné kuřeeeee" :-D Sleduješ? Mně to tu vždy běží jako kulisa, když večer píšu a čekám kdy mě to udolá a budu u toho vysedávat :-D Odolávám.


3. Míša P.


Nám napsala: Ahoj Míši, posílám svůj lepený týden v Carpe diemu...Časopisy nekupuji, noviny taky ne, takže jsem si pomohla s tím málem,  co bylo doma:) Nejvíc jsem si asi pohrála s názvy dnů. Jakmile jsem dolepila, tak mě napadla otázka, proč jsem to nedělala vlastně česky:) 

:-D Miši máš to báááječné a to nemluvím jen o diáři, ale i o té konvičce - wooow - a fotce. Diář krásně vymazlený a nad češtinou jsem se nepozastavila ani chvíli. Na první pohled mi tam ta angličtina seděla a kdybys to nenapsala, tak se nad tím vážně ani nepozastavím :-). Navíc jsem ráda, že se tu diář Carpe diem ukazuje, protože jsem nad ním váhala při pořizování diáře, takže alespoň mám srovnání diářů v akci :-). Díky Miši.


4. Gosia


Nám napsala: Ahoj Míšo, diářovou výzvu sleduji už od začátku, ale v tomto kole se poprvé připojím :) Posílám foto z mého diáře, není to sice přímo týdenní stránka, ale jedná se o rozdělovník, který jsem si zrovna v posledních dnech vyráběla. Tenhle konkrétní je na léto, a lepila jsem si na něj symboly, co se mi s létem pojí... Použila jsem obrázky z různých letáčků, samolepky a některé samolepky jsem si vyrobila sama. Snad jsem podmínky splnila a díky za zveřejnění! :)
Měj se hezky! Gosia

Ahojky Gosi (dá se tak jméno použít? :-) máš parádní jméno, to jsem si nemohla odpustit napsat :-). Jsem moc ráda, že si se v tomhle kole přidala, protože rozdělovník je boží. Navíc se mi strašně líbí, že si lepení pojala kolážově. Stránka je fakt letní, svěží a naprosto srší optimismem. Líbí se mi moc a doufám, že nám diář ukážeš i v dalším kole :-)


5. Peťula Š.


Nám napsala: Ahojky, tak jsem se pustila i do této výzvy a musím přiznat, že mě to opět bavilo a opět to byla premiéra. Využila jsem své práce v cestovní agentuře a "nakradla" všemožné katalogy, abych měla z čeho zdobit, ale v konečné fázi mě zaujaly ty nejvíc šílené obrázky, jak můžeš vidět. Místo washi pásek jsem zvolila nadpisy článků a rozstříhané obrázky. Ale taky jsi si neodpustila moji novou zálibu z minulého kola doodlig :-))) Tento týden v mém diáři je vytvořen trošku šíleně, ale ve skutečnosti byl akční, takže to vlastně splnilo účel. 

Ahoj Peti no pecka! Za prvé jsem nadšená, že využíváš i ostatních kol a pokračuješ v tom, co jsi už s výzvou zkusila. O tom to je a jsem moc ráda, že to vidím v praxi. Za druhé to je skvělééé! Já v cestovce nedělám, ale protože se v létě k moři chystáme, musela jsem absolvovat s holkama rychlou "krádež" katalogu cestou na hřiště a též jsme vystřihly pár obrázku z naší vybrané destinace :-). Navíc ty katalogy jsou plné použitelných obrázků a i nápisů. Výborný nápad. Máš v diáři lepený muzikál :-) To by mě zajímalo kam si zavítala, my posledně zašli na Drákulu do Karlínského a bylo to opět super!



6. Pavla Jezule


Nám napsala: Milá Míšo, posílám příspěvek do Hecni se výzvy numero drei! Aby tentokrát nedošlo k nějakému zbytečně dlouhému bádání nad mým Mazlikem, podávám vysvětlení, kde jsem stříhala/trhala a lepila. Tak tedy: z poštovních obálek jsem 2x opatrně recyklovala modrou samolepku A a zakomponovala ji do slov. Dále je z letáku slovíčko PIZZA s hot papričkou a z časopisu pak drobný nápis DEN MATEK. Každopádně je škoda, že výzva netrvá déle. V týdnu od 23.5. u nás v Šumperku probíhají Dny kávy a k nim jsou v oběhu krásné designové letáčky. A nebudou chybět v mém Mazlikovi ;)

Pavli máš to skvostné. Zase úplně jiné než ostatní a styl zasazení do textu se mi moc líbí. To asi první lepíš a pak okolo dopisuješ text, že? Využít cokoli z poštovních obálek je bomba nápad, to mě taky nenapadlo. A to nám přišel minulý týden dopis s boží krtečkovskou známkou! :-D Moc se těším na další kolo, beru tě už jako samozřejmého člena HECNI SE family :-D


7. Verča P.


Nám napsala: Ahoj Míšo, tak posílám třetí příspěvek do výzvy. Trošilinku na poslední chvíli :-) Abych k tomu něco napsala. Vystřihovánky se mi moc líbí. Na fotkách ostatních do vždycky vypadá fantasticky. Ale pro mě to byla výzva pekelná! Hledat obrázky, šmikat je, to mě vůůůbec nebaví. Ještě navíc jsem si vybrala týden, kde jsem zkoušela černé listy, takže ještě ke všemu je to ošklivé :-D Takže třetí výzva byla pro mě opravdu tou v pravém slova smyslu. Díky za ní! Verča

Ahoj Veru, jakmile jsem uviděla tuhle fotky, řekla jsem opravdu WOW. Pravda, na první pohled mě zaujaly černé listy, je to skvělé a já to ještě nikdy neviděla. Nechám se inspirovat a jednou určitě zkusím! Další co mě zaujalo byly Tvé materiály. Vše mé oblíbené :-D. Cilichili je božský časopis, vždy plný parádních obrázků i textů, takže jen z tohohle časopisu člověk využije mraky. Pravý domácí časopis je BOMBA, kdo nezná opět doporučím a Bez hranic... prostě tři mé fakt oblíbené záležitosti. Že to vypadá ošklivě? Kuš, jestli tuhle ošklivost  budeš předvádět pořád, já budu tuze spokojená :-D.


8. Luca "Kkiara"


Nám napsala: Mila Miso, zasilam Ti i svuj prispevek do hry Hecni se! s vystrizky. Rada lepim a zdobim a jiste by se u mne naslo spoustu krasnych stranek kde jsem si vyhrala, ale nejvetsi radost mi pri kazdem otevreni meho filofaxu udela hned zacatek diare, kde mam fotku sveho mazlika Arciho. :-) Je mi jasne, ze nevyhraji, neni to nic extra, ale mne to vzdycky potesi:-)

Ahojky Luci, jsi první kdo píše, že lepí a lepil rád, takže výzva koukám nebyla až taková výzvy, o to větší dík, že se i přesto zapojila do dalšího kola s námi :-). Pejsek je navíc boží. Jeden podobný bydlí tady u nás v ulici, jestli pak Tě náhodou nemám za sousedku :-D Dík za Tvůj filofaxový příspěvek a těším se v dalším kole :-).


 9. Natálie


Nám napsala: ahoj Míšo, jelikož mám doma nemocnou holčičku , nemohla jsem se dostatečně na diáři vyřádit.Takže,to bych nebyla já , kdybych opět do svého ,,zlaťouše,, nezakomponovala opět přírodu a kočky a tentokrát i trochu kosmetiky. A o čem vlastně to mám? Líbí se mi upravené nohy u žen,takže určitě pravidelná péče o nohy,také miluji pohodu s kafíčkem. A taky občas doplnění kvalitní  kosmetiky není na škodu.Taky máte doma jungli? Já ano,od té doby co mám malou to tak u nás vypadá denně :-)).Kam bych  jednou chtěla k moři? Asi do Egypta :-)) a co miluju? No přeci hruškový koláč...takže trhej,lep a užívej :-)) Natálka ps. omlouvám se za nekvalitní fotku.mám poškrabaný foťák :-((

Ahojky Naty, Tvůj "zlaťouš" je skvost. Krásný diář a jsem moc ráda, že i když máš diářů víc, zlaťáka pořád krásně hýčkáš. Díky Ti za krásný popis k diáři. Kosmetika i parfémy a jim podobné se do diáře hodí. Kdo má tolik oblíbenců, tomu se to lepí. O té džungli si mě pobavila. Máme a asi budeme mít dokud holky neopustí tenhle náš vinohradský výběh :-D. 



10. Katka H.


Nám napsala: Ahoj Miso 😊, posilam jednu zviratkovou dvoustranu 😊. Uplne jsem trpela, kdyz jsem do tech casopisu strihala, ale dala jsem to!

Kači já se musím tááák smát. To utrpení znám, měla jsem to dřív u stříhání fotografií do svého alba :-D. A jen k tomu můžu říct slova útěchy :-D Neboj, časem už ti to ani nepřijde! Máš to povedené, vůbec bych nepoznala, že jsou zvířátka stříhaná! Paráda.


11. Katka L. (Bezega)


Nám napsala: Ahoj, posílám fotku do třetího kola diářové výzvy. Musím říct, že tedy toto kolo mi dalo zabrat více než doodlování, ale !!! Přišla jsem na to, že jsem asi moc zpohodlněla, díky lehce přístupným  samolepkám apod. a vystřihávat už mě tolik nebere. Ale když jsem si k tomu sedla, začala si do diáře k tomu ještě malovat, tak bylo vyhráno a šlo mi to pěkně od ruky. Jsem moc ráda, že jsem si tímto připomněla starý způsob, kterým jsem kdysi zdobila své deníčky a moc jsem si to užila. Asi se k této variantě vrátím a budu si častěji střihat a lepit. Po náročném dni, to byl totiž docela příjemný relax. Katka L. (Bezega)

Ahoj Kači, díky moc za příspěvek do soutěže a za nový pohled na věc. Máš naprostou pravdu, vystihla si totiž i mě. Nelepila jsem vlastně proto, že samolepky a vše ze zdobení nabízí tolik, že není třeba se patlat se stříháním. Jenže samolepky a washi pásky a zdobení nám všem diáře spíš sjednocuje. Všechny nakupujeme podobné materiály a diáře se pak liší jen v maličkostech. Vystřihování je super v tom, že diáře krásně personalizuje. Nalepíme co se líbí nám, to by samolepka nenabídla, co máme rády, na který film půjdeme, jakou knihu jsme četli. Díky moc, diář máš od ostatních odlišný a to je dobře, protože nás zase další inspirace jak si dny zaznamenávat! Těším se v dalším kole :-)



12. Martina S.


Nám napsala: Dobrý večer, asi možná posílám na poslední chvíli, ne-li po limitu. Ale bylo psáno do 25.5. a to ještě je :) V příloze posílám ukázku svého diáře. Nůžky a vystřihování používám docela často, jen se toho do mého diářového prostoru moc nevejde. Každý měsíc si vypíšu nebo vytisknu všechny možné výzvy na tvoření stránek nebo PL projektů. Je to pro mě motivace nachystat alespoň pár stránek, protože se třemi dětmi najít čas pro sebe, jde někdy těžko. Taky používám různé výstřižky z letáčků nebo fotky mých výrobků.

Marti super! Další kdo už využíval dříve. Z koláže se mi stránky moc líbí, koukám, že my co děláme i PL s tím lepením kamkoli problém nemáme :-D. Píšeš na poslední chvíli, ale Marti, za tebou přišlo ještě PĚT dalších diářů, takže jsi vlastně skvělá a včasná :-D. Děkuji za příspěvek do soutěže a doufám, že další kolo se Ti bude líbit.
 

13. Ivana


Nám napsala: Ahoj Míšo, opět super!!! Se zdobením jsem stále v začátcích a teď jsem se teda vyřádila. Na stole už mám krabičku a "syslím" si další texty, obrázky na zdobení dalších týdnů.. :) Díky výzvě stále poznávám nové možnosti zdobení, děkuji :) Ivana

Ahojky Ivči, děkuju za krásný text k příspěvku., Moc mě těší, když vidím, že se Vám podstata výzev líbí. Když v budoucnu cokoli budete využívat, je to jen dobře a já budu mít radost, že tohle celé k něčemu bylo :-). S tou krabičkou se musím smát. Já mám v šuplíku krabičku od čaje, do které si vystřihuju obrázky a hezké texty, použiju v budoucnu nejen do diáře, ale i PL alba, je to zase nový prvek jak ozvláštnit stránky :-).



14. Lenka


Nám napsala: Ahoj Míšo :) Nejsem moc zručná ve zdobení,ale toto kolo je pro mne výzva,kterou zvládnu i já :) Měla jsem odložený výstřižek Staročeského slovníčku v kapse diáře a nenapadlo mne co s tím...
...tolik k mé fantazii :D Lepení mi nevadí,vytvářím si scrap album,ale tady jsem použila oboustranní pásku, abych eliminovala slepení 10ti stránek náplně mého diáře (při mé šikovnosti). Tož,zasílám fotku mého diáře...nebude ani nejhezčí,ani nejoriginálnější,ale i to,že se zúčastním se počítá ;-)

Ahoj Leni, napsala jsi to krásně a Tvá účast se rozhodně počítá :-). Staročeský slovník je boží :-D a informace, že děti jsou schopné lhát už okolo 1,5 roku je pro mě tedy novým zjištěním :-D. Slepení deseti stran v diáři mě velice pobavilo, i já totiž disponuji podobnou šikovností, takže já zase jedině lepicí páska v rolátku :-D. Mohly bychom si podat ruce :-D.



15. Katka H.


Nám napsala: Zdravím, posílám fotku do třetí výzvy 😊. Normálně lepím jen vstupenky, ale tentokrát jsem díky výzvě neodolala letáčku co mi přišel v zásilce od Pink Pandy 😊 ty sovičky prostě musely být využity 😃.

Ahoj Kači, další pejsek v soutěži. Krásně ti to hlídá. A souhlas, sovičky letí i u nás, taky už je v albu párkrát mám :-D. A jak vidím tuhle Tvou fotku, úplně bych šla ven do parku, vyvalila se na sluníčko a krášlila a mazlila Puntíka. Díky moc a těším se na další kolo!



16. Barča V.


Nám napsala: Výzva mne moc nepotěšila :) já tohle lepení z časopisů , novin fakt nemusím jsem si říkala jak to udělat a napadlo mě že bych to pojala formou obrázků, které se mi budou hodit k jednotlivým dnům. Takže první den si syn přivřel palec do auta, takže jsem hned vystřihla autíčko z letáku, pak také jeden hezký citát z katalogu knih, ve středu dorazila aktovka do školy a v práci v jednom časopisu byl článek o školácích - hned jsem tam lupla další obrázek :)  ve čtvrtek jsem čistila akvárko a hned byl letáček od krmení pro rybičky k užitku :) tak snad se to také počítá :)

Baruuu, ty že tohle nemusíš? Máš to luxusní :-D Palečku je mi líto a snad nebude mít syn trauma z aut. Diáři to tuze sluší a za mě tedy velké ANO! Polepila si hodně a že už to znovu nepoužiješ vůbec nevadí, šlo o to si to zkusit a když se k tomu vrátíš, výzva účel splnila :-) A další fotka venku. Zajímalo by mě, jestli tam diář jen fotíte nebo fakt krášlíte a vypisujete. Já se venku nějak neumím soustředit a vždy mě děti rozptýlí tak, že neudělám nic :-D.


A to jsou všechny Vaše krásy. To zase bylo inspirace a stránek, že? Čekala jsem účast výzvy bude nízká, protože už se ven vyklubalo krásné počasí a všechny jsme asi radši venku než doma u stolu, takže Vám moc děkuju za hojnou účast a těším se na další kolo. Téma už mám připravené a moc doufám, že se trefím do Vašich chutí :-D

Třetí kolo vyhrává a hlavní cenu slevový poukaz v hodnotě 300Kč na nákup na ScrapArt.cz


Martina S.

a protože té krásny je opět tolik, je tu zase i cena speciální. Design team vybral vítěze slevového poukazu 150Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz

Cenu DT získává:


Peťula Š. a její polepený diář č.5

Ale ani zbytek lepících nadšenců (i nenadšenců) nepřijde nazmar :-D. ...protože jste neuvěřitelně kreativní a přijaly jste první opravdovou výzvu, zkusily něco nového, je tu:

Sleva na nákup pro všechny!


Všechny Vaše příspěvky udělaly takovou radost, že si každá z Vás zaslouží pro tento měsíc slevu 5% na nákup v e-shopu ScrapArt.czPři objednávce zadejte do poznámky 

kód: HECNISE_květen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Všem zúčastněným děkuji za tak bohatou účast, v kterou jsem ani nedoufala a moc se těším, že se sejdeme zase ve třetím kole. Uvidíme, zda Vás bude ubývat nebo si udržíme laťku, ale nezapomeňte, že jde o výzvu celoroční, kde na konci čeká jednoho z Vás hlavní výhra!

Ta (ten) z Vás, která (který) se zúčastní největšího počtu kol (v případě remízy rozhodne los), získá slevový poukaz v hodnotě 1500Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz. Co to znamená? Třeba nový diář, libovolné doplňky k Vašemu mazlíkovi? To je to skvělé, bude jen na Vás do čeho je vložíte a vybavíte se na diářování na rok 2017!

Už brzy tu bude zadání pro třetí kolo :-). Těším se na Vaše reakce a ještě víc na Vaše příspěvky...

pokud se Vám výzvy a mé "Puntíkaté články" líbí, byla jsem nominována se svým osobním blogem do soutěže o nejnápaditější MAMAblog roku a můžete nám poslat až 1.6.2016 hlásek. Moc nás s holkama potěší :-). Pokud se tak rozhodnete a najdete minutku, stačí do řádku kategorie Lifestyle vyplnit MK Life.

HLASUJ ZDE!

kategorie Lifestyle: MK Life


Děkujeme



4 komentáře:

  1. Krásné diáře...a gratuluji vítězkám! 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné diáře! Gratuluji vítězkám! 👍
    Míšo, výborně napsáno, skvělé... pátky prostě miluji 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, krásně si s tím holky poradily a já gratuluji 👏

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀