10. května 2016

PL inspirace - 6. týden 2016

Krásné úterý!

Dnes jsem tu opět s PL inspirací a tentokrát mám pro vás 6. týden roku 2016. A čím je tato dvoustrana zvláštní? Za prvé jsem si řekla, že konečně vypotřebuji jedno balení bílých pěnových "thickersek", které už mám straaašně dlouho (snad od svých scrap začátků) .... A za druhé, že konečně začnu ve velkém využívat svůj šicí stroj :-) No a také psací stroj ...

  

Na tuto dvoustranu jsem použila kartičky od Becky Higgins z kolekce High Five. K této kolekci mám i tzv. Specialty Cards, které obsahují některé kartičkové výseky, tak ten se mi tam jeden také zatoulal.


Nějak poslední dobou zapomínám na svojí zrcadlovku, tak je většina fotek focena na mobil a kvalita tomu odpovídá :-) Ale lepší nějaká fotka než žádná. Titulní kartička je na můj vkus trochu "holá", ale nějak mi to tak prostě vyšlo :-) Na tomto týdnu jsem si konečně (a v dostatečné míře) vyzkoušela prošívání pěnové abecedy.


Dny v týdnu jsem tentokrát podlepovala pěnovými 3D čtverečky a veškerý journaling jsem psala na psacím stroji.


Samozřejmě jsem se snažila, aby spolu kartičky na stránkách ladily, tak jsem vždy vybírala jen 2-3 barvy na jednu stránku. Levá stránka je tak laděná do růžova nebo do žluta .... ta pravá pak do zelena, béžova a zatoulala se mi tam i kartička s červenými srdíčky.


Na tomto týdnu jsem si řekla, že vypotřebuji jedno ze svých úplně prvních balení pěnových písmenek (thickersek) a to bílou pěnovou abecedu. Tak jsem skládala tolik slov, co to jen šlo. Samozřejmě dost písmenek mi chybělo, a tak jsem je nahradila písmenky z jiné abecedy. Zpočátku jsem sáhla po bílé glitrované abecedě .... na druhé stránce pak i po černé.



Tady je již avizovaný výřez, který jsem nalepila na růžovou čtverečkovanou kartičku, kterou jsem na dolním okraji ještě doplnila žlutým pruhem. V tomto týdnu jsem také dost používala nápisy od Heidi Swapp.


A tady je již druhá (pravá) strana ...


A mé první černé písmenko. Ale musím říct, že ta černá písmenka tu stránku krásně ozvláštnila a moc se mi to líbí.


Největší noční můra je pro mě vždycky psaní journalingu na stroji přímo na kartičku ... naštěstí v Core kitech je vždy jedna kartička po více kusech, ale plýtvat se mi jimi moc nechce ... Tento journaling jsem naštěstí napsala hned na poprvé :-)


Některé fotky prostě nepotřebují žádný text :-)


Tady na té kartičce jsem chtěla psát text přímo dolů do toho bílého rámečku, ale psací stroj prostě tyhle "okraje" už nedrží ... Poučení pro příště - napsat si to na bílý papír a ten tam pak v proužku nalepit :-)



Tak to byl můj "strojový" 6. týden. A jak jste na tom s používám šicího a psacího stroje vy?

Krásný den!




6 komentářů:

  1. Parádní inspirace, Mončo! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé! Přešít ty pěnová písmenka, to chtělo asi odvahu :-), vůbec by mě to nenapadlo, ale vypadá to moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, máš vše "vymazlené" do posledního detailu. A prošití thickersek vypadá moc zajímavě :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj krásne stránky! A tiež skvelý účes ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo, krásně vymazlené 😍 a výborný nápad přešít pěnová písmena, vypadá to zajímavě a bezva inspirace.👍

    OdpovědětVymazat
  6. Tradične krásna dvojstránka ;-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀