6. května 2016

Přípravy velkého indiánského dne...

Přišlo mi to nedávno, co jsem nosila velký pupek a odpočítávala ty poslední dny do porodu a přitom už je to...rok? Nene, dokonce tři roky! Tří roky od "pupan no.1" a rok od toho posledního. Miminka jsou definitivně pryč a já místo truchlení nad oblečky velikosti 56, začala raději s přípravami na oslavu. Však narozeniny si tu velkou parádu zaslouží... a protože máme dva jarní beránky, oslava byla jedna společná....


Téma. To je vždy velké téma :-D. Když byl Nelince 1 rok, říkala jsem si, že to je nejhorší na vymýšlení, protože vlastně dítko ještě k ničemu až tak netíhne, takže zvolit oblíbené téma byl dost problém. No, nevím proč jsem si myslela, že to teď ve třech letech bude snazší :-D. Na televizi nekoukáme, knížky čteme z každého trochu a ještě nepřišlo období, ve kterém by doma zavládlo oblíbené téma. Kittyna nás naštěstí minula, dětské pohádky taky a Krtek, to byla párty loňská. Nezbylo než abych zakročila já. Možná trochu atypicky, zvolila jsem téma indiánské, protože k tomu směřoval hlavní a společný dárek pro holky :-). A aby nám to trochu ladilo, připravili jsme si pár drobností, u kterých si vystačíte s málem...


Pozvánky


Tak aby někdo vůbec dorazil a bylo s kým slavit, bylo třeba všechny řádně pozvat. To už jste měli možnost vidět v jednom z mých předešlých článků, dnes je to tu jen pro pořádek, aby to bylo hezky pohromadě... kdyby náhodou někdo hledal inspiraci na aztéckou párty :-).


Uvnitř otevírací pozvánky byla vlepená pozvánka v barvách, ve kterých se konala celá oslava. 


Na stůl


A jak jsem říkala, s málem hodně muziky... pomocí razítkové abecedy jsem nadepsala kartičky ke stolu, aby bylo jasné, po čem naši indiáni sahají a dobrého mají na výběr... Diakritiku jsem později dopsala klasickou černou gelovkou.


V Tigeru (obchod se serepetičkama za pár kaček :-D ) jsem sehnala dřevěné lžičky. Okamžitě jsem věděla co s nimi. Sehnala jsem si balíček dekoračního peří, vytáhla z šuplíku pár bavlnek a každou lžíci jsem ozdobila efektivně a hodně snadno a rychle.


Protože byly v plánu i muffiny, nesměly chybět divoké šípy, které by přistály v každém jednom lahodném bochánku. Vše je dělané z papíru silnější gramáže (200g/ metr čtvereční), nalepeno lepidle glossy accent na klasickou špejli.


K pití


A když už indiánská párty, nesmí chybět i pořádné teepee a skleničky, ze kterých se bude na párty pít. Ano, i pivo se u nás pilo z přesnídavkovek a překvapivě nikdo nic nenamítal :-D. Zase jen dozdobené peříčkem, přivázané bavlnkami...
 

Oslavenkyním


Pro malou i velkou, každá správná indiánka má mít prďáckou čelenku, takže tady jsou ty naše. Pro Nelinku i Julču jsou nachystané...


Do pokoje


Tak jídlo, pití a oslavenkyně bychom měli...ještě trochu pošolíchat místnost a divoký západ je na světě. Ze silnějšího papíru jsem vystříhala teepka, ty navlékla na světle žlutou bavlnku a...


...pak už jen zavěsila mezi dva závěsy v dětském pokojíčku.


Máme nachystáno a můžeme jít čekat na hosty :-).
Spíchnuto běhen jednoho dvou dnů, i když psychická příprava byla samozřejmě mnoooohem delší :-D.
Mějte se krásně a oslavujte dny, i když zrovna neslavíte.


4 komentáře:

  1. Úžasně jsi to nachystala. Fascinují mě i ty skleničky, vážně dokonale vymyšlené 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Rozkošná a vskutku premyslená výzdoba, deti museli byť nadšené. Krása! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. No, paráda!!!👏 Pro holky to musela být naprostá bomba a skvělý zážitek....a jak to máš pěkně vychytané, včetně barviček. Móóóc se mi to líbí 💖

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀