19. května 2016

Už se skoro končí škola...

...a tak jsem se rozhodla vytvořit gratulaci k ukončení studia. Sama mám velký nedostatek materiálu, který by se hodil pro tvoření tohoto druhu, tak mám pro Vás několik tipů a jedno překvapení.


Jako ideální k vytvoření gratulace se mi zdáli ptáci od Tima Holtze, dají se doplnit a přizpůsobit snad ke každé příležitosti (samozřejmě k nim existují také vyřezávací šablony na Big Shot). Tato sada razítek obsahuje také razítko promoční čepice, můžete ale udělat koláž z jakéhokoli jiného razítka a čepici si sami nakreslit. Je to velmi jednoduché... Na zbytek akvarelového papíru jsem voděodolným fixem nakreslila několik čepiček velikosti tak akorát na ptačí hlavu, základní tvar jsem pak fixem mírně vyšrafovala a následně jsem je dobarvila akvarelkami Decadent Pies a vystříhla. Čepičky mám tedy nachystané, několik i na příště)...
Další ozdobou, kterou jsem použila je "diplom". Také razítko diplomu najdete ve zmíněné ptačí sadě. Já jsem ale chtěla udělat diplom plastický, trochu opravdovější. Stačí smotat kousek tvrdšího papíru a svázat šňůrkou. Můžete ho jakkoli napatinovat nebo nechat jen tak. Aby byl diplom hezky stočený, použila jsem ke stáčení špejli a na ni jsem papír navíjela.

Na přání jsem zvolila jako podkladový papír pruhovaný se zlacením, na něj jsem přišila utržený druhý vzorovaný papír a na ozdobení jsem použila ještě 3D štítek s textem. Stačí si vystřihnout proužek, po stranách odstřihnout malý trojúhelník a vytvořit na obou stranách 2 ryly. Vzdálenost od sebe jsem zvolila asi 3 mm, záleží, jak moc prostorový chcete štítek mít. Pak stačí zohýbat a přilepit na správné místo.

Na závěr je přání dozdobeno už jen flitrami a tekutými enamelkami.

A teď to překvapení (doufám, že budete mít aspoň malou radost):
Připravila jsem pro vás "digipapír" s promočním designem (velikost A4), který si můžete prohlédnout, vypadá takto...
...volně stáhnout ZDE, vytisknout a použít.
Jakmile se dostanete na stahování, ukáže se vám tato tabulka, klikněte na "stáhnout soubor" a v dalších pokynech zvolte v pravé části "stáhnout pomalu"...


Pokud se vám papír líbí, budu moc ráda za reakce a hlavně tipy, co by se vám k tvoření hodilo a jestli byste případně uvítali, pokud bych občas nějaký tématický papír nebo cokoli k tvoření a vlastnímu vytištění nachystala,...?

Použitý materiál z e-shopu ScrapArt:
razítko ze sady Crazy Bird

9 komentářů:

  1. Ty jsi prostě neskutečná šikulka.Papíry vypadají super,jen bych si je musela nechat vytisknout nekde na laserové tiskárně,aby to bo co k čemu 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Luci, laserovou tiskárnu domů opravdu doporučuji :)

      Vymazat
  2. Skvelá inšpirácia Sonička ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, nádherné přání a ty papíry jsou dokonalé!👍 Fakt pecka! 👏 💖

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká přání a papír je úžasný nápad! Když jsem přání zahlédla, hned jsem si říkala, CO JE TO ZA PAPÍR?:-)) Moc děkuji za jejich volné stažení

    OdpovědětVymazat
  5. Suprové a za papír moc děkujeme

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za papír, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc děkuji, do budoucna bych ráda občas nachystala něco dalšího k volnému stažení 💕

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀