30. května 2019

Grécka svatba...

Jednou z mojich tvorivých "pracovných povinností" je dlhodobá, pravidelná spolupráca s fotografmi. Tvorím pre nich rôzne fotoboxy, obaly a krabice na fotografie, albumy a fotoknihy.



Väčšinou tvorím, alebo ako to občas volám skôr  vyrábam "manufaktúru",  pretože ide o väčšie množstvá 10-20 kusov úplne rovnakých s logom fotografa. Svadobná sezóna však so sebou prináša viac priestoru aj na pravé tvorenie, kedy je každý kúsok vytvorený na mieru pre konkrétnych mladomanželov.


Dnes mám pre vás malú inšpiráciu, ako som jednoducho zdobila krabicu na fotoknihu so svadobnými fotografiami v odtieňoch modrozelenej na Grécku svatbu.


Základ krabice som si vyrobila z dvoch častí z 300g bieleho perleťového papiera. Modrozelené kvety, ktorými som zdobila vrchnák som si povystrihovala z  dizajnového papiera Blue Magnolia od 13@rts. Okraje vystrihnutých kvietkov som jemne dofarbila a zvýraznila modrou a tyrkysovou pečiatkovou poduškou. Celé som ich potom ešte pomocou horúceho embossingu zafixovala clear embosovacím práškom. Takto sú vystrihnuté kvety pevnejšie, držia krásne tvar a zvýrazní sa ich farba. Vyskúšajte to a uvidíte ten úžasný rozdiel. Clear je moj najobľúbenejší embosovací prášok a v zásobe ho mávam vždy v najväčšom balení :-)
 

Pridala som ešte jeden výrez pomocou šablóny z bigshotu, belasú stuhu, pierka, zopár malých kamienkov a navrstvila. Na lepenie takýchto vrstiev kvietkov používam tavnú pištoľ. Nelepím úplne celé plochy a to kompozícii nakoniec dodáva krásny vrstvený 3D efekt.
Pod vrchnákom je pridané vrecko na cd a dno krabice je vystlané stuhou, pomocou ktorej sa fotokniha pohodlne z krabice vyberá.
 


Želám vám krásny deň ♥♥♥

4 komentáře:

  1. Nádhera! Čisté, decentné, elegantné a originálne!!❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, čisté, decentní... jedním slovem NÁDHERNÉ!!!❤👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Dani ♥♥♥ a teším sa, keď si niekto želá svadobné iné než ružové :-D

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀