16. května 2019

Mini zápisníky...

Dnes vám predstavím dva zápisníky v mixed media prevedení.




Zápisníky boli darčekom od jednej mojej  zákazníčky pre jej dve skvelé zamestnankyne.

Ako základ som použila lepenku hrúbky 2mm vo veľkosti cca A6 a tú som olepila dizajnovými papiermi, ktoré mi farebne aj motívmi ladili k požiadavkam, ktoré som dostala. Jeden zápisník mal byť zlatistý v štýle glamour a jeden modrý s motýľmi. 


 Potom som skúšala rôzne kompozície, poznáte to prekladanie hore dole rôznych výrezov, chipboardov, útržkov papiera. Veľmi sa mi páči použitie "odpadu" z lepenkových výrezov. Tie si vždy starostlivo odkladám. 


 Keď som mala jasno ako a kde ktorý detail uložím, cvak zopár foto, všetko dole a ide sa na ďalšie vrstvy na pripravený základ. 
Len tak ledabolo som prešla kde tu po papieri bielym gessom, tak aby sem tam presvital aj vzor papiera.
Pridala som zopár odtlačkov rôznych pečiatok a tiež zopár vzorov textúrovacou pastou cez šablónu.
Nalepila som všetky výrezy a celé som to ešte dotvárala pomocou gessa, sprayov a metalickej pasty.
Krúžkovú väzbu som urobila na stroji Cinch, ale môžete kľudne použiť aj knihárske otváracie krúžky, ak nemáte stroj na viazanie.
Vo vnútri ešte moje obľúbené zdobenie na úvodnej strane pomocou pečiatok a horúceho embossingu.
Linajkové stránky plus zopár jednoduchých rozdeľovačov.

A nemôžu chýbať drobné chutné detaily, ako záložka s kovovým príveskom a tiež monogramy - kovové písmenká mien oboch dám.

Zápisníky som schovala do jednoduchých krabičiek, ktoré som im na mieru vyrobila z  perleťového papiera vysokej gramáže 300g, aby pekne držali tvar. Dozdobila ešte jemne stužkou a mini visačkou.























Prajem vám báječný štvrtok.
S láskou ♥

 


7 komentářů:

  1. Parádne kúsky! Originálne, netuctové a ešte aj praktické!! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juj Majka ďakujem krásne. Od Teba sa takéto obzvlášť fajnovo číta ♥♥♥

      Vymazat
  2. Dotažené až do konce...i s krabičkou, jistě udělaly radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Olinka ♥ Urobili veľkú, táto zákazníčka sa ku mne opakovane vracia, tak to je asi najlepšie potvrdenie :-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀