23. května 2019

Tradičné netradične...


V týchto mesiacoch sa u mňa už tradične kopia svadobné objednávky. 
A občas mi do môjho ateliéru priletia úžasné nečakané želania.
 Tak vám dnes chcem predstaviť jeden netradičný svadobný fotoalbum v boxe pre 
R+J
Razvan a Jan.




Bola to príjemná zmena a zábava "myslieť svadobne" ale tvoriť tentokrát  bez použitia
 bieleho či ružového plátna a kvietkov :-)
Album aj box som tak, ako to mám najradšej vyrábala celé od základu. Použila som 3mm-lepenku, ktorú som obalila knihárskym plátnom v naturálnych prírodných farbách.


 Zákazníčka si želala, aby boli na boxe nejako viditeľné motívy láska, cestovanie, živé farby.

Hneď od začiatku som vedela, že to bude jednoznačne aj ľahko v mixed media.
Premyslela som si kompozíciu, vybrala ozdoby, výrezy, chipboardy a na pripravený základ som cez šablónu naniesla motív čiernym gessom.




Rovnako som čiernym gessom natrela aj lepenkový výrez mapy a srdiečko.  Použila som tiež akrylové farby a metalické pasty.
Pridala som moje obľúbené kovové ozdoby a drobnosti. Kompozíciu som ešte dotvorila odtlačkami rôznych pečiatok s použitím permanetnej čiernej podušky.






Fotoalbum som zdobila zhora len jednoducho výrezmi písmen a šesťuholníkov, ako sú na boxe. Previazala som ho tyrkysovou koženou šnúrkou.
Vo vnútri sú pečiatkami jemne ozdobené kraftové hnedé papiere, zavesené na kovovej otváracej mechanike.




A takto to celé dopadlo ♥








Želám vám krásny májový lásky čas ♥♥♥




10 komentářů:

  1. DOKONALÉ!! A ty fotky! Paráda! 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinka ďakujem krásne ♥ Fotky veru davájú tiež zabrať ♥

      Vymazat
  2. Velke wau s otvorenymi ustami. Vysledok je dokonaly, vsetko krasne ladi, dokonca aj fotky su profi. Neskutocna nadhera. Majstrovske dielo 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lusi ďakujem krásne. A hlavne ďakujem za pochvalu za foto, toto bol pre mňa boj a dlhá cesta, kým som sa dopracovala takto si vedieť veci nafotiť a spracovať to, aby to nejak aj na foto vyzeralo ♥♥♥

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀