27. května 2019

Expresná svadobná obálka na peniaze...

...a jeden malý zázrak 


"Ahoj Mia.
Chcem sa spýtať, či by si nevedela na poslednú chvíľku urobiť takú pohľadnicu-obálku na peniažky na svatbu. Zajtra odchádzame 🙈 to som si spomenula už asi neskoro, že?"
 


Takáto správa mi prišla minulý týždeň vo štvrtok skoro ráno od jednej mojej priateľky, tesne potom, čo som dokončila môj štvrtkový článok tu na blogu.

Moja odpoveď: "Pomóóóc, zajtra odchádzate? Ty si expertka 😁  Tak ja idem teda na to. A ja že si teraz pôjdem ešte zdriemnuť...hmm 😂😂😂 "

Keď tvoríte na objednávky, občas sa to podobá na prácu požiarnika či lekára. Keď vám zazvoní telefón, tak máte pohotovosť a vy hneď vyrážate do akcie zachraňovať a plniť aj takéto naliehavé želania aj keď je šesť hodín ráno a vy ste už od štvrtej hore, lebo jednoducho milujete to, čo robíte a robíte to, čo milujete ♥

Povypytovala som sa ešte na nejaké detaily a predstavu, ako by mala obálka vyzerať. Svadobné oznámenie, ku ktorému by som ju zladila sme nemali, len stránku budúcich mladomanželov, kde mali informácie o mieste a čase svatby a zopár ich spoločných fotografií. A pokyny od priateľky, že svatba bude vonku, nech je to jednoduché a svieže. 
No čo vám budem hovoriť, poznáte to "jednoduché , rýchle tvorenie". Takéto veru nebývajú väčšinou ani jednoduché ani rýchle, teda aspoň u mňa. Hlavne, keď máte bohaté zásoby materiálu a páčilo by sa vám použiť aj to aj to...

Na základ som použila biely papier vyššej gramáže a všetky zložené časti som doplnila dizajnovým sviežim zelenkavým papierom s lístkami. 
Vrchnú časť som dozdobila ďalšou bielou vrstvov papiera so vzorom pomocou embosovacej kapsy a viacerými vrstvami výrezov venčeka, aby som dosiahla pekný 3D efekt. Chipboard s vtáčikmi a mená snúbencov.
Obálka sa uzatvára na magnety, ktoré sú zapracované medzi vrstvy papiera.
Doladila som k nej aj tašku, ktorá bola väčšia, aby sa do nej s obálkou vošiel ešte aj ďalší darček.
 









Všetko sa stihlo na chlp, keďže je priateľka z toho istého mesta, ako ja, tak sa pre obálku pred odchodom na svatbu na Moravu u mňa pre to zastavil jej manžel. Bola som zvedavá ako sa jej  bude páčiť..

A ten malý zázrak? Ten sa stal niekedy medzi tým. Po pár hodinách mi prišla od priateľky správa.
 
"Mia drahá, až teraz som sa dostala k taške a pohľadnici a musím povedať, že toto som nečakala. Paráda...nádhera...na zadok som padla ♥♥♥ takú krásu som nečakala
 
A že som sa navyše neuveretiteľne presne úplne trafila a zladila obálku k svadobnému oznámeniu aj k výzdobe. 
Neviem čo presne je medzi nebom a zemou, to niečo čarovné a zázračné, čo viedlo moje ruky a ja som z toho množstva materiálu v mojom ateliéri siahla po tom pravom, prekvapila priateľku a urobila jej tak obrovskú radosť  "jednoduchou, rýchlou svadobnou obálkou".
Môžete toto nemilovať? Kedykoľvek, aj vo štvrtok o šiestej ráno.
♥♥♥


13 komentářů:

  1. Mio, krásné a luxusní. Viděla jsem mnoho obálek na peníze, ale tato je top. 👏❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Dani ďakujem krásne, mám radosť, že páči ♥♥♥

      Vymazat
  2. krása...a potvrzuji, že rychlé a jednoduché není nikdy rychlé, nejdéle trvá "to" vymyslet :-) ...a díky, že jsi zaskočila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Olinka ♥ Veru, keď počujem "urob mi niečo rýchle jednoduché", tak sa vždy hneď v duchu pousmejem :-D A rádo sa stalo, ja mám stále niečo na stole:-)

      Vymazat
  3. Úžasná práca,úžasný výsledok, do detailu premyslené a zrealizované👌💕!
    Neskutočne sa teším na Tvoje príspevky, veľmi ma baví príbeh tvorenia a výsledok práce ani nehovorím 👏👏👏❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicka ďakujem krásne ♥♥♥ Teším sa veľmi, že to baví aj čítať, to je ako ďalšia tvorivá "šichta" 😘

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀