13. května 2019

Robustní a přece jemné...

Jsem celá natěšená, až pokvetou (a to už velmi brzy) pivoňky. Patří mezi mé nejoblíbenější květiny, mám v zahradě sedm keřů a aktuálně jsem se odměnila hříšně drahým přírůstkem, žlutou Lemon Chiffon.
Pustila jsem se tedy do přáníček s pivoňkovým motivem, použila jsem velké robustní razítko Jumbo Peony od Stampendous. Přesto se dá zpracovat tak, že nepůsobí mohutně a nepatřičně.





Mimo razítko jsem použila embossovací prášky: zlatý, bílý a transparentní, na vybarvování distress inkousty, na dozdobení enamelky a také zlaté plátky.
Začala jsem s černým tiskem, celkem třikrát, protože jsem motiv stříhala a následně vrstvila za pomoci 3D pásky a čtverečků. V jednotlivých vrstvách jsem pozlacovala některé plošky.
Dále už to byla samá "růžofka": žádné složitosti, jen tisk, emboss a vybarvování. Obrázky jsem vypodložila dalším barevným kartonem, rámování obrázkům vždycky sluší. Na slepování jednotlivých částí jsem použila oboustranně lepící pásku.

 







Přáníčka jsou prozatím bez textů, doplňuji vždy až podle příležitosti.




4 komentáře:

  1. No tak tie sú opäť prekrásne! Jedna kvetina krajšia ako druhá!! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majka, děkuji...razítko dlouho odpočívalo, kdysi jsem udělala asi dva otisky a teď dostalo šanci :-)

      Vymazat
  2. Tak toto je nádhera. Prosím si dosťať celú túto sadu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀