6. května 2019

Zkušební vzorek

S novými produkty to mám různě. Je celkem jedno, zda jsem se na ně více či méně těšila, pokochám se při rozbalování a...někdy zůstanou na kratší či delší dobu v krabici, jindy je ihned roztřídím a uklidím na místo, kam patří. A někdy jdou ihned do akce.
K takovým patří i novinky z kategorie kombinovaných technik, mixed media. Objednala jsem si produkt 2 v 1, gesso i modelovací pasta. Gesso nebo-li šeps má na trhu řada výrobců, vyzkoušela jsem jich několik a nemohu říct, zda je mezi nimi můj favorit.Záleží hodně na tom, jak ho chcete použít. Šepsují se plátna, kartony i papíry, aby byly zpevněné a nenasákaly další vrstvy barev do podkladu.
Ve scrapbookingu pracujeme s inkousty, akvarelovými i akrylovými barvami, strukturovacími pastami, výhodně použijeme podle záměru jak transparentní, tak bílé i černé gesso. A protože v dalších vrstvách často přes šablony nanášíme další textury, můžeme místo past použít opět gesso...ideálně takové, které není moc řídké. Proto mne zaujal produkt 2 v 1, gesso i pasta v jednom. V tomto případě ideální verze, vystačíte si s jednou pixlou a špachtlí.




Tohle gesso je hodně husté, připomíná sněhovou pastu, ale přitom se krásně roztírá do tenké vrstvičky. Využila jsem jej na zatření podkladu v mém Dylusions Creative Journalu od Ranger.
Po zaschnutí následovala další vrstva zatřená přes šablonu-masku.


Dalším krokem bylo použití barev ve spreji Lindy's Stamp Gang, dále akvarelové barvy Talens, ledabylé otisky razítek inkoustem Staz-On.


 

Nakonec jsem vybrala hlavní motiv, vypodložila hedvábným papírem a výřezem, doplnila jsem stočené nitky, staré poštovní známky a přidala jsem  mikro beads, lepila jsem tekutým lepidlem.  


Často tvořím hodně intuitivně, bez rozmýšlení a bez příprav...většinou mne nezklame kompozice ani barevné řešení. Ale přece jen doporučuji trochu si s komponenty zahýbat a vyzkoušet nejvhodnější umístění.




Art Journal je na zkoušení ideální, tak jdu na další stránku...





6 komentářů:

  1. Paráda!!! Mám moc ráda zkoušení a testování nových věcí, ale jak to dovedeš ty je naprosto úžasné! Skvělé barvy, pozadí, detaily...👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...hra a experimentování je nejoblíbenější tvořivá činnost

      Vymazat
  2. Nádhera! Skvelé kompozične, krásne farby a tie textúrky... Pastva pre oči! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivujem, kochám sa stále dookola, nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé. Je za tím vidět tolik práce. Prohlížím si s nadšením každý detail...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀