15. května 2019

Na starej stene maľované...

Dnes ponúkam k nahliadnutiu moju najnovšiu art journal stránku...


Na dvojstránku mojej art journal-ovej knihy som v prvom kroku nalepila zlatú fóliu pomocou 3D Gloss Gel-u. Následne som fóliu ledabolo pretrela akrylovými farbami v bordovej a červenej. Po krátkom schnutí som kde-tu pomocou vlhkých utierok farbu zotrela a tým odkryla jemné plochy zlatej fólie. V ďalších vrstvách som tým istým spôsobom nanášala svetlo modré, tyrkysové a mätové odtiene - znova som na niektorých miestach ešte nezaschnutú farbu zotrela. Dosiahla som vystúpenie spodnej červenej a taktiež zlatej....


Takto vyniknutú "vintage stenu" som nechala celkom uschnúť. 
Podkladovými razítkami s textom som otlačila vzor. Následne som kreslila abstraktné, nepravidelné kvetinky v červených a ružových tónoch. Na docielenie ružovej som primiešala biele gesso.

Na záver fŕkance bielym a čiernym gessom.




Kompletná dvojstránka...


Prajem krásny, konečne slnečný a rozkvitnutý deň! 

4 komentáře:

  1. Svěží stránky...a ta levá, do té jsem se zamilovala

    OdpovědětVymazat
  2. Och ♥ tie Tvoje abstraktné kvety ♥♥♥ jedna nádhera. Ja tak ľúbim takéto kontrastné farebné kombinácie.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀