3. června 2019

Jen dva papírky a pár kytiček...

Zahrada je po květnových deštích svěží a pěkně narostlá. Otrhávala jsem, stříhala a zakracovala vytáhlé výhony a místo toho, aby skončily na kompostu, donesla jsem je do ateliéru. Rozpracované tvoření šlo stranou, byla tu nová inspirace.




A chcete-li se inspirovat i vy, vězte, že opravdu budete potřebovat jen papíry a rostlinky. Já použila i BigShot, ale myslím, že by stačilo trochu se opřít třeba do kuchyňského válečku a šlo by to také.
Takže: akrylová deska, papír, rozložit rostlinu či dvě, akrylová deska...a zatočit klikou. Barviva bylo v kytkách dost, po každém projetí jsem utírala desky :-)




Některý otisk byl slabý, tak ještě jednou přes s jiným výhonem:



Příroda čarodějka, nemohla jsem se nabažit...
A ten druhý papírek? Na přáníčkový základ. Ani není potřeba dále zdobit, ikdyž také jsem udělala výjimku (kousek krajky, stužky, výsek, enamelky,...).





Další tisky čekají na uplatnění. Před čtyřmi lety jsem si vytvořila Art Journal jako deníček z milého místa, barevnost záznamu je stále stejná. 
Kdo si rád hraje a experimentuje, jistě se zabaví...
Tak mne napadlo: druhý papírek jako součást sendviče...papír-kytka-papír...hned se na to vrhnu :-)...dva jednou ranou!



6 komentářů:

  1. děkuji za inspiraci, budeme muset s dcerou vyzkoušet. Stále mi nosí kytičky, tak toto je super nápad, jak je zužitkovat a ještě si vyrobí krásné přáníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se zabavíte...ne každá kytka je vhodná, ale o to větší radost je, když zjistíte, se kterými se daří na 100%

      Vymazat
  2. Skvelá inšpirácia Olinka, ďakujem ♥ Mala som v pláne vyskúšať niečo podobné s rastlinkami, ale inak...S bigshotom je to paráda a jednoduché. A krásny výsledok, Tvoje pránička ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám dlouho v plánu eco printing, ale tohle je velmi rychlé, tak pořád vítězí :-)

      Vymazat
  3. Tak to je něco!!!😍 Skvělá inspirace a úžasný výsledek a to ani nemluvím o finálním výrobku. Využití Big Shot skvělý tip. 👏 ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tie sú prekráásne!! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀