28. června 2019

Chlapčenský exploding box...

Posledné týždne si u mňa v ateliéri striedavo podávajú kľučku
budúce nevestičky
a budúce tetušky a ujkovia ♥

Dnes mám pre vás inšpiráciu na zdobenie exploding boxu pre chlapčeka.

V hlavnej úlohe rozkošní zajkovia
a  stavebnica z kociek.


Ako už o mne viete, všetko si najradšej vyrábam a tvorím 
celé od základu. A tak exploding boxy nie sú žiadnou výnimkou.
Základ na tento box aj taštičku som si vyrobila z 300g krásneho, 
jemne perleťového papiera v bledomodrom odtieni.
Skombinovala som ho v mojej obľúbenej 
farebnej kombinácii s hnedou.




Lepenkové výrezy, hlavne tie s 3D efektom, sa u mňa 
najviac predvedú práve pri tvorení 
do exploding boxov.
Ako inak, neuniknú ani mojej obľúbenej technike 
Embosovací prášok, zapiecť,
znovu prášok a znovu zapiecť.




Zákazník si želal dve vrecká na peniaze a venovania.



Ešte zopár papierových výrezov pomocou vyrezávacích šablón
a chutné gombíky farebne zladené k výrezom 
a modrohnedému dizajnovému papieru.





A samozrejme nesmie chýbať zladená taštička.
Stužky a šnúrky a je hotovo :-) 




Želám vám báječné letné dni.
♥♥♥




3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀