13. června 2019

Nevesty vedia presne čo chcú...

Romantická svadobná kniha hostí presne podľa želania ♥

 
Väčšinou, keď tvorím na želanie, na objednávku mávam od zákazníčky úplne voľnú ruku, keď ma osloví so slovami "viete, ja vôbec nemám predstavu, aké to chcem, ale páči sa mi vaša tvorba, chcem to nechať úplne na vás".
Priznám sa, že takto mi to aj najviac vyhovuje, pretože ja ten kúsok už po krátkom rozhovore vidím v mojej hlave. 
Nevesty sú ale úplne z iného cesta.  
Nevesty vedia presne čo chcú a to do najmenších detailov

Takto som tvorila túto romantickú svadobnú knihu hostí pre Mirku a Mareka. Mirka navyše býva blízko pri mne, tak ma navštívila v mojom ateliéri osobne a spolu sme vybrali všetok materiál a dohodli si detaily.

Základ je z 3mm knihárskej lepenky, ktorú som potiahla bielym krémovým knihárskym plátnom. Knihu som zdobila romantickým dizajnovým papierom, ktorý si Mirka vybrala. Ten som ešte podložila jednou vrstvou tenkej lepenky oblečenej v zelenkavom plátne. 
Doplnila som ho chipboardovým rámikom, ktorý som ešte farbila pomocou pečiatkových podušiek a horúceho embosingu. Mirka si veľmi želala jemné motýle a kvietky. 
Kvietky som si vyrobila z bieleho foamiranu, ktorý som farbila olejovými pastelmi.
Motýle som si vyrezala z papiera na bigshote, ktorý zdobí knihu a tie som spevnila vrstvou clear embosovacieho prášku. Horúci embosing krásne zvýrazní farby papiera a papierový výrez je tak pevnejší, trvácnejší a krásne sa tvaruje, ako potrebujete. 



 






Vo vnútri sú čisté listy oddelené jemným pavučinovým papierom, ktorý chráni fotografie, aby sa o seba nezlepili. Na prvú stranu som vložila poďakovanie pre hostí.



Krásna a moja obľúbená japonská väzba a kovorožky, ktoré chránia rohy knihy.









Nevestička Mirka si pre knihu prišla osobne a priniesla mi aj takúto sladkú odmenu, z ktorej sa najviac vytešoval moj najúžasnejší maškrtný chlap ♥


 A na záver čerešnička na torte, v podobe na mieru vyrobenej krabice s mojím logom, v ktorej si Mirka svoju vysnívanú Svadobnú knihu hostí odniesla.
Želám vám veľa lásky a pohody ♥♥♥




3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀