12. června 2019

Zlaté kvetiny na farebnom podklade...

Embossovací prášok v zlatej a výrazný farebný podklad...



Použila som razítko kvetiny a zlatý embossovací prášok. Následne som kvetinky ofarbila dvojicou LSG sprayov s trblietavými odleskami. K zlatým kvetinám sa skvelo hodí kraft báza v kombinácii s krémovým podložením. Výrazný farebný podklad som nechala vyniknúť a nezdobila blahoprianie po celej ploche. 
Ako spomínala naša Oli, fialová sa ozaj správa na fotografiách ako chce ;-)







Prajem krásny deň!
❤❤❤

Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska)
Pohľadnicová báza  (kraft + krémová)
LSG Starburst Sprays (fialový, modrý, pomarančový a červený)
Vyrezávacie šablóny (z výpredaja skoršieho dáta - lístky a pierka)

6 komentářů:

  1. Kraft základ tvoří krásné rámování pro obrázky, super barvičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Oli! Len naživo sú tie farby výraznejšie a živšie... Nejako mi to celé do siva tentokrát hodilo... Chcelo by to osobného fotografa ;-)

      Vymazat
  2. Tvé tvoření na kraft základech je naprosto neuvěřitelné!!!❤ Barvičky, detaily a ... Jedním slovem ÚŽASNÉ!!! 👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Dani! Kraft s tou zlatou sa mi zdal ako najlepšia voľba... ❤

      Vymazat
  3. Majka, no teda na mojom pc sú tie farby krásne výrazné :-) Úžasne zladené farby ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀