1. července 2019

Na poslední chvíli

Včera bylo pozdě. Zakázky tohoto typu mne vytáčí, ale naučila jsem se říka ne.
Problémem je vlastní rodina: v pondělí večer telefon, jestli nemám nějaké záložky do knížek pro Maxe do školy...že mají ve čtvrtek akci, za nasbírané body za aktivity si mohou "nakoupit". Přede mnou bylo náročné úterý a středa, čas jen večer, ale to jsem většinou nepoužitelná. Neslíbila jsem nic, přesto večer došlo na řezání papírů a tisk...


Stihla jsem ve dvou večerech: podklady z třistagramového fotokartonu, vršek ze scrapbookových papírů či čtvrtek. Vybrala jsem razítka Stampotique, tiskla jsem na akvarelovou čtvrtku, vybarvila akvarelovými pastelkami a přejela vodním štětcem. Motivy jsem vystřihla a vše zkompletovala.




 Větší plochy jsou lepeny při okrajích oboustrankou, drobnosti tekutým bílým lepidlem
 nezbytné chocholky stuh a šňůrek jsou v průchodkách.




Asi si budu muset vytvořit nějakou "krabičku poslední záchrany", když se jedná o přáníčka, z něčeho se vybrat dá. Tak ještě nějaké drobnosti do zásoby...


4 komentáře:

  1. Olinka úžasné, úžasné, úžasné ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nejjednodušší řešení, nic nevymýšlet...hlavně aby to bylo rychle :-)

      Vymazat
  2. I když se budu opakovat, ÚŽASNÉ, ÚŽASNÉ, ÚŽASNÉ!!!❤ 👏

    OdpovědětVymazat
  3. Sú prekrásne! Už len vystrihovať tie postavičky je veľmi náročné na čas!! Pracná záležitosť, klobúk dolu v tak krátkom čase toľko skvostov!! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀