10. července 2019

Nefarbený motív na pestrom podklade...

 Z tvorenia s deťmi zostalo ešte niekoľko gelli podkladov a hlavne zbytkových pásikov...



Farebné podklady sú pomerne sýtych a pestrých farieb. Volila som teda decentnú variantu. Vzory razítok som nevyfarbovala.
Upustila som aj od obľúbenej kraft bázy a siahla po krémovej. Farebný gelli podklad je podložený o málinko väčším bielym cardstockom a podlepený 3D penovými štvorčekmi. Pridala som zopár enameliek vo farbách farebných pásikov...

Výsledné fotenie ma opäť sklamalo. Nakoľko modrá s fialkovou má naživo jednoznačne podstatne krajší odtieň a ružové kúsky mi pripadajú oproti reálu akoby vyblednuté. Fotenie je umenie...





Zo ScrapArt.cz použité produkty:


Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, 3D štvorčeky)
Pohľadnicová báza  (krémová)
Biely cardstock
Razítkovacia poduška (čierna)
Prajem krásny a pohodový deň!



10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, že barevnost dodává pouze podklad a tím je vyzdvižen nebarevný motiv a jeho detaily. Opravdu pěkné a zajímavé. Majko, krásná práce! 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi zajímavé. Decentní. Krásně vyniknou barevné pásky. Bezva inspirace, kterou určitě vyzkouším. A focení? To je můj boj. Pokaždé mi přijde, že barvy vůbec neodpovídají zkutečnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Helenka! Fotenie ma čoraz viac deprimuje. Máme leto, teda aj svetlo je veľmi dobré a potom vzíde toto... Skúšala som prefocovať, ale vždy mi to hádzalo do siva... A mám iné projekty, ktoré su moc fajn nafotené, ostré a farebne zhodné s reálom...

      Vymazat
  3. Krásny je ten kontrast ♥ tiež sa chystám na kôpku podkladov po gelli hrátkach :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Miuš! Ešte mi niekoľko podkladov zostalo, ale dietky sa už pýtali, že kedy znova donesiem farby a tú "želatínu" ;-). Tak budú zasa krasotinky do zásoby...

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀